Hjelp meg !

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Noen som har gavetips til en som blir 25? Ææææ vi skal i bursdag i helgen og har ikke gave
 
Hmm, vanskelig.
Hva interesserer ham? Hobbyer?

- på app'n -
 
Hmm, vanskelig.
Hva interesserer ham? Hobbyer?

- på app'n -
Aaaner ikke, jeg er +1 (strengt tatt +2 siden mini blir med) i bursdagen så jeg kjenner han ikke såå godt... Inbiller meg at han drikker mye kaffe og leser gode bøker, men er jo kjedelig å gi en kaffekanne og vanskelig å velge en god bok... Skulle vært noe fancy forbundet til kaffe kanskje? Men han er ikke ungkar så det må være litt stilig så dama tillater det i huset... Hmmm ææ
 
Aaaner ikke, jeg er +1 (strengt tatt +2 siden mini blir med) i bursdagen så jeg kjenner han ikke såå godt... Inbiller meg at han drikker mye kaffe og leser gode bøker, men er jo kjedelig å gi en kaffekanne og vanskelig å velge en god bok... Skulle vært noe fancy forbundet til kaffe kanskje? Men han er ikke ungkar så det må være litt stilig så dama tillater det i huset... Hmmm ææ
Du får gi noe så kjedelig som et gavekort på en bokbutikk. :)
 
Gå innom en kaffibutikk, vi har en her som heter Amundsen å der har de så masse forskjellige kaffierog og slik, eller finne en kul kaffekopp som blir bare hans:)
 
Back
Topp