Hjelp meg! :)

junjul

Blir kjent med forumet

Hei.. Jeg trenger hjelp med noe..

Hvordan kan  være så sikker på termindato? Hvordan gjør jeg for å få klarhet i hvilken dato som er min termindato? Tuuuusen takk for hjelp!

Og gratulerer til alle andre gravide her!!! :D

Tast inn opplysningene dine i en terminkalkulator. Da får du en menstermin. På ul i uke 16-19 får du ul termin. Gratulerer til deg også, og velkommen til den laaaaaange og treige ventetiden:)))

Gratulerer masse, jeg skulle helst visst alt nå jeg, er så utålmodig atte fyyyy... Men jeg har brukt termin kalkulatoren her inne:)

Brukte terminkalkulator og fikk menstermin:) Men stemmer nok ganske med Ul termin etterhvert for tok EL tester, så vet når det klaffet;)

Hehe ja.. tok ingen EL tester her, og hadde nesten glemt katti eg hadde mensen sist, men mannen min hjelpet meg å huske på da ;)

Alveskatt skrev:
Brukte terminkalkulator og fikk menstermin:) Men stemmer nok ganske med Ul termin etterhvert for tok EL tester, så vet når det klaffet;)

måtte rekne meg tilbake for første dag i mens jeg og.. så blir spennede å se om jeg blir flyttet på ul. de andre gangene har jeg blirr flyttet en dag å sånn:p men tror det kan bli mer denne gangen:p

Back
Topp