Hjelp meg:P

maibarn12

Blir kjent med forumet
Er så usikker på hva vi skal velge.. så spørsmålet er:
Hvis du har hatt muligheten til å velge; skyvedør eller vanlig dør til soverommet? Det ligger rett ved siden av kjøkkenet.. En vanlig dør blir ca. 1000 kr dyrere.. det er jo fordeler med begge mulighetene.. hadde satt stor pris på tilbakemeldinger, kanskje noen har erfaringer med skyvedører??

Jeg hadde foretrukket vanlig dør til soverom. Skyvedører er ofte litt mer slarkete og så blir det jo 'hull' inni veggen så man får ikke hengt opp noe større ting der + må ha plass til døra + isolerer lyd dårligere. Det er mine umiddelbare tanker. Inn til kjøkken kan man heller ha skyvedør :) Lykke til med å finne det som passer dere best :)

Jeg ville nok hatt vanlig dør. Det kan jo komme et tidspunkt hvor du ønsker og ha mulighet til å låse soveromsdøra? Og så tror jeg det er mer lydtett :)

Ja, jeg heller mer mot vanlig dør jeg også:) Synes det er så vanskelig å velge når en ikke kan se hvordan det blir.. tusen takk for svar jenter:)

Kommer vel litt an på hvor trangt dere har det også :) jeg liker skyvedører jeg, men kipt om de blir slarkete og slikt :)

Jeg ville hatt vanlig dør

vanlig dør :)

Kommer ann på hvor god plass det er. I utgangspunktet vanlig dør, men skyvedør er utrolig plassbesparende og fungerer helt fint :)

Etter som jeg forstår er det snakk om dør fra soverom og til et "fellesrom". Da ville jeg valgt ei vanlig dør. Skyvedører har en stor "kassett" inni veggen hvor dørbladet skal være når døra er åpen, denne er ikke spesielt lydisolert..

Fordelen med skyvedør er jo at når døra er åpen så er ikke dørbladet "i veien" siden det er inni veggen.. Så det kommer jo litt an på plassen rundt også da..

Det går an å få lås på skyvedører også, om man ønsker det :)

Back
Topp