Hjelp meg og finne et hotell i Bergen, der jeg slipper og kjøre inn i diverse skumle gater :p

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Når jeg skal til Haukeland kommer jeg med Halhjem ferja, og jeg kjører over Nesttun for og ungå Danmarkplass, hater flerfeltsveger og fletting!!! Misliker og kjøre i Bergen :p

Iallefall, jeg kjører over Nesttun, og hadde håpet at det lå et hotell på den strekningen der, men finner fint lite intressant.

Så kan dere som kan dette hjelpe meg litt?

Trenger et hotell som ligger praktisk til, lett og komme seg fra og til Haukeland.
Jeg vil ikke inn i sentrum i det hele tatt. Og jeg blir veldig glad om det er god parkering med hotellet :)

Såe, vet du noe? :)

Pasienthotellet på Haukeland :-)
Adkomst fra Nesttun, unngår sentrum, og leste at de har god kapasitet for tiden.

Evt så finnes det et overnattingssted ved haraldsplass sykehus like ved siden av Haukeland, kommer ikke på hva det heter for tiden. Noe med gjestehus mener jeg.. 

Melina_ skrev:
Pasienthotellet på Haukeland :-)
Adkomst fra Nesttun, unngår sentrum, og leste at de har god kapasitet for tiden.

Evt så finnes det et overnattingssted ved haraldsplass sykehus like ved siden av Haukeland, kommer ikke på hva det heter for tiden. Noe med gjestehus mener jeg.. 

Vil du ikke inn i sentrum tror jeg Haukeland hotell er eneste mulighet.

http://www.helse-bergen.no/omoss/avdelinger/haukeland-hotell/Sider/enhet.aspx

Åh, kan vi benytte oss av det altså, trodde noen i familien måtte være innlagd for at vi skulle kunne leige rom der jeg. Men da er det jo ikke noe problem, da booker vi der :)

Takk for hjelpa jenter :)

hei,hvis du kan overnatte andre plasser en på hotell så kan du eks høre på Montana det er ikkje langt unna sjukehuset.Og kort unna der eg bor og vi bor 10-15 min unna sjukehuset.

Det er også en del hoteller i nærheten av Flesland, da slipper du unna sentrum.

Back
Topp