Hjelp meg noen, please?

LuckyMom

Venn av forumet
Jeg er ganske så fresh her inne og forstår ikke helt hvordan dere får til å ha et fast bilde under innlegget deres, som en slags "signatur". How? [8|]

Vær så snill folkens, jeg trenger hjelp til å sette meg bedre inn i forumet. Takker på forhånd[;)]

Her finner du alle ting som er greit å vite [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=7800629

Du klikker på "min profil" og scroller ned til der det står "signatur". der kan du skrive inn det vil, eller lime inn et bilde. Finner du et bilde på nettet som du vil ha som signatur så bruker " [img][/img] " og limer inn addressen til bildet mellom begge ´ene.

Uff, jeg er helt forferdelig på å forklare ting. Blæ! Men håper du forstår hva jeg mener[8D]

Åååååja[:D] Det er sånn du gjør det, det svaret kom akkurat som bestilt.
Ikke si sånn, hehe, du var så flink å forklare att[;)] Nå kommer det ann på om jeg får dette til da... *ler*
TAKK!

men i signaturen må du forkorte image tegnene og fjerne a og e.. så det står [img] istedet for .. det må jeg gjøre for at signaruren skal vises...

Tingeling... Hvor finner jeg "Min profil" ? [:)] Er det det samme som "Min side" ? for der finnes det iallfall ingen tegn til signatur etter det jeg har sett, hehe.

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

men i signaturen må du forkorte image tegnene og fjerne a og e.. så det står [img] istedet for .. det må jeg gjøre for at signaruren skal vises...

Du som er pålogget.. Kan du si meg hvor "min profil" er? Hvis det er "min side" finner jeg ikke noe signatur.. hmm.

Du scroller til toppen av denne siden, så finner du Min Profil, sammen med b.l.a Adressebok, Mine abonnement, Mine forum osv. :)

ORIGINAL: alice_

Du scroller til toppen av denne siden, så finner du Min Profil, sammen med b.l.a Adressebok, Mine abonnement, Mine forum osv. :)

what she said[:D] øverst på denne siden, ja[:D]

Tusen tusen takk, begge to!! [:D] Det var lettere for en blondie som meg *ler*

Jippi, jeg fikk det til [8D]

Flink du er! [:D]

ORIGINAL: alice_

Flink du er! [:D]

Takker, bukker og nikker[:D]

Back
Topp