• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hjelp meg med EBAY?

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Dere som handler på ebay, hva gjør dere om dere ønsker flere ting fra samme sted? Har funnet en bedrift i storbritannia som selger barneklær, og de har jo masse stilig men jeg finner ikke noen funksjon for å "samle" kjøp? Har jo ikke lyst til å få 15 pakker med 22 kr i porto hver om jeg kan få èn med 50-100kr i porto.. :)

Trur du skal legge dem i handlekurven også sende mail. Usikker faktisk. Kanskje spørre på generel, der har dem peilig ; D

Har lagt inn en tråd der også, så jeg får sikkert noen gode svar :) Men når jeg er inne på ebay.no så finner jeg bare "gå til kasse", ikke noen "legg i handlekurv" :P men kanskje det kommer flere valg når jeg lager meg bruker og faktisk er innlogget :P

Det er ikke alle som har handlekurvmulioghet.. ser ikke ut som han her har det... da hadde jeg sendt en mail på forhånd.. hvis det er noe du VIL ha.. og tar det uansett.. kan du "Kjøpe" det.. men ikke betale.. for så å sende mail om personen kan sende en ny "faktura" med bedre pris på frakt.. men tryggest er nok å gjøre det før.. :)

Det er ikke alle som har handlekurvmulioghet.. ser ikke ut som han her har det... da hadde jeg sendt en mail på forhånd.. hvis det er noe du VIL ha.. og tar det uansett.. kan du "Kjøpe" det.. men ikke betale.. for så å sende mail om personen kan sende en ny "faktura" med bedre pris på frakt.. men tryggest er nok å gjøre det før.. :)

Huff, så knotete ebay er :P Og det tar jo en evighet å komme igang også om man skal bruke paypal! :P

hehe.. du kan putte ting i handlekurven.. fra de fleste tilbydere der inne.. og da kan du betale alt i en smelle.. både flere varer fra 1 person eller flere varer fra flere personer.. Men tror det gjelder mest amerikanske tilbydere... jeg er inne direkte på ebay.com... amerikansk versjon.. syntes den er best :)

hehe.. du kan putte ting i handlekurven.. fra de fleste tilbydere der inne.. og da kan du betale alt i en smelle.. både flere varer fra 1 person eller flere varer fra flere personer.. Men tror det gjelder mest amerikanske tilbydere... jeg er inne direkte på ebay.com... amerikansk versjon.. syntes den er best :)

Ok :) Det høres jo mer lettvint ut enn å betale 14 ting på rappen :P Det som var greit med den norske versjonen var jo at prisene stod i NOK, inne på .com må jeg jo regne om selv :P

Kjempesøte:)
Men disse strømpisene finnes over alt. Ihvertfall mange plasser. Også norske nettbutikker:) så mulig du kan finne de enda billigere innpå der også:) jeg kjøpte 3 slike til gutten min når han var liten. Kjøpte fra en norsk nettbutikk, veldig billig der også.

Husker du hva den butikken het? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp