Hjelp meg litt..

Pregoen

Elsker forumet
med dine meninger og synspunkter! [:)]

har ei venninne og kjæresten hennes som veldig gjerne vil sitte barnevakt for gutten min. Han har ei jente på 8 og er da avhengig av å være hjemme på natten. Og da tenkte dei at dei skulle passe T heime hos seg mens eg og gubben koste oss med bytur eller det vi ville gjøre. Ville du gjort dette? Det meste T har vært med dei er på besøk her heime hos oss, det vil da være nye folk og nytt hus.

Eg e veldig tvilsom til det her og kommer mest sannsynlig til å si nei..Men lure likevel..[8D] Eg stole fulgt og helt på dei to, men er skeptisk til nytt hus og nye mennesker for T. Ville du gjort det?

ORIGINAL: Mamma 04og09

hadde jo gått an med tillvenning da, sånn som i barnehage..

At dei passer han litt alene noen timer først et par ganger, før han evnt. sover natta der.

Ja det går jo ann! Hadde eg ikkje tenkt på en gang! [8D] Det er uansett kjekt å gjøre selvom det ikkje blir overnatting for er greit å kunne ha barnevakt om noe skjer! [:)]

Så kjekt å ha venner som har lyst til å stille opp som barnevakt! Hadde absolutt benyttet meg av muligheten så lenge du stoler på at de kommer til å gjøre en bra jobb.
Som Mamma 04 og 09 sier så er det jo bare å la de starte med noen timer før de får ha han hele natta.

Eventuelt kan dere jo være der noen timer sammen før dere enten drar derfra eller legger han?

Ja[:D]

Søstra til bror (og morra,faren,storesøstra) passa Enya når jeg og bror var på by'n å feira bursdagen min.
Enya så dem engang da hun var baby, også har ho sett søstrene engang eller to etter det [8D]
vært i huset dems da den gangen hun var baby..

Gikk krutegodt det!
hu ble dritsur når jeg kom å henta ho igjen dagen etter[8D]

Ville absolutt gjort det[:)] Heldige dere som har venner som spør om å være barnevakt.Det må dere bare utnytte[:D] Litt tilvenning for T og det går sikkert stråååålende!![:D]

Back
Topp