hjelp meg litt jenter

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
nå mener sambo det er på tide att vi forteller foreldra mine att vi skal ha igjen! men jeg takler det ikke, jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt d eller hvordan. jeg greier det rett å slett ikke! er rådløs...

bare bus ut med det...
så tar du reaksjonene som de kommer...
og ikke tenk over hva de mener,om de mener noe,,,dette er ditt liv og ingen andres[:)]

greier det ikke ! :(

RETT UT MED DET! "Dere - gi meg noe kake - jeg er jaggu smelt på tjukka igjen!!! "[8D] Noe sånt [8D]

ORIGINAL: KathMor

RETT UT MED DET! "Dere - gi meg noe kake - jeg er jaggu smelt på tjukka igjen!!! "[8D] Noe sånt [8D]
ja noe sånt[:)]...ikke tenk på det..la det bare plumpe ut i det blå....

eller skriv det i et brev så dere legger i postkassa før dere drar...

Er bare å buse ut med det som de andre sier...

Jeg fortalte ei venninne på denne måten: Hu spurte om jeg skulle ha en øl og jeg sa bare "neitakk, jeg er gravid" hehehe

Er det noen spesiell grunn til at du synes det er så vanskelig å fortelle det? Eller føler du deg rett og slett bare ikke klar enda?

Jo lenger man venter jo vanskeligere blir det. Sånn er det i alle dall for meg...

Jeg slapp å si det til svigers... Det gjorde mannen  min[:D] Men hun haddde nesten skjønt det. For jeg blir såååå dårlig og lite meg sjøl. Kan ikke han si det da? Ringe eller no sånt.Uten at du er der?

tja jo ja har sagt det til største jenta no da men hun ble bare lei seg :( da fikk mamma hjerte ondt! jeg har aldri stått høyt til mamma å pappa jeg har bestandi den som har "misslyktes" alenemor som 17 åring osv. de har aldri vært glad på mine vegne. vet aldri hvor jeg har de! men er noe annet i dag jeg hus samboer og er i ett stabilt lykkelig forhold!
men sambo skal ringe de litt senere nå . kan si magen er i ulage i dag! svigermor syns det er rart att de blir så sint men ... uff...

Åja, dine foreldre... Gravidtåka... Trodde de var hans foreldre.

han kan jo ringe dem han også... Ellers så venter du til etter UL og ringer dem i lykkerus. DA pleier man å drite litt i konsekvenser... og om de klager over at du ikke har sagt det før, får du bare si at du har grua deg for å si det til dem... DEt må jo være lov?

da er det sagt , fikk ett svar som : javell ja .. ok .. :( men men ... det er ikke de jeg vi møte først for og si det sånn ...

Men...er vel godt å være ferdig med det? Skjønner at det må være kjipt når de ikke kan glede seg!!! Kanskje de trenger å fordøye det bare?

Så flink du var!!! Godt å være ferdig med det[:D][:D][:D]

Så kan de bare sitter der å være likegyldige!

Back
Topp