Hjelp meg litt her jenter :)

min engel

Forelsket i forumet
Lurer på hvor mange som har mensmurringer her inne og hvor lenge har du hatt de??
Mine kom ikke før eg var 3+5 eller noe sånt.
No har eg hver dag og det er verst om kvelden når eg ligger.

Vet det er vanlig med mensmurring og stikking, men ekkelt å gå på do innimellom.

Da jeg var rundt uke 3-5 hadde jeg konstant mensmurringer. Kjenner det fortsatt av og til, men mye mindre nå enn i begynnelsen. Blir nok bedre for deg også etterhvert.

Murringene er her fortsatt, men ikke så ille som før. Var jo hele tiden i uke 3-4!

Eg er 6+3 dager på vei, og nå kjenner eg det bare av og til, ikke ofte,
men når eg var i uke 3-5 hadde eg det hele tiden, så forhåpentligvis er det normalt ;-D

Jeg har hatt masse mensenmurringer.. Var noen dager det var skikkelig vondt, hjalp å ta paracet.. er mye bedre nå, er 5+3..

Ingunn C. skrev:
Da jeg var rundt uke 3-5 hadde jeg konstant mensmurringer. Kjenner det fortsatt av og til, men mye mindre nå enn i begynnelsen. Blir nok bedre for deg også etterhvert.

samme her;)

Huff de mensmurringene er IKKE kule altså.. Jeg rett og slett hater de, uansett hvor normalt det måtte være at de er der. Jeg er bombesikker på at nå kommer blodet, flere ganger om dagen. Skikkelig ekkelt..

Kjente de masse like etter eggløsning fram til for 1-2 uker siden. Nå kjenner jeg det en gang iblant :)

Back
Topp