Hjelp meg litt, da, jenter!!

Majka

Betatt av forumet
Nå lurer jeg virkelig på om jeg håper for mye eller...
Blir litt av et regnestykke dette her, men prøv å heng med! [;)]

Jeg hadde en sa for 4 uker siden. Tok da HCG blodprøver for å se om alt hadde kommet ut.
Dag 1 etter sa tok jeg prøve nr. 1. Den var på 274 (eller der omkring).
Dag 3 etter sa tok jeg prøve nr. 2. Den var på 69.
Dag 5 etter sa tok jeg en test hjemme (fordi posten hadde rota bort prøvene mine, så jeg fikk ikke svar fra gyn.pol)
- denne viste en ørliten skygge av en strek
Dag 8 etter sa stoppet blødningene.
Dag 10 etter sa tok jeg prøve nr. 3. Den var på 13. Samme dag hadde vi 6. [;)]
Dag 12 kom det ut noe som så ut som el-slim og tappen var myk og åpen.

I går var jeg på dag 21 etter sa, og etter press fra min kjære (liksom! [:D]), tok jeg en ny hjemmetest fordi jeg har så sinnsykt ømme bryster. Og fordi den tappen min lever sitt eget liv og er høyt og lavt som den finner det for godt, men hele tiden siden dag 13 har den vært tett lukket og myk utenpå og hard inni.. Men det vet ikke han noe om, da! [:D]

Men iallefall, på testen var det en liten skygge av en strek!!

Henger dere med enda?? [:D]

Spørsmålet er altså, er det mulig at jeg kan være gravid igjen?? [8|]
Jeg skal ta ny blodprøve på onsdag for å sjekke om hcg'et har gått ned til 0, men jeg håper jo selvfølgelig at det stiger igjen! [:D] Hva tror dere?? *håpe,håpe,håpe*

Trenger litt støtte her!!! [:D]

Klem,
Ronja

[:D]Håper HCGen din er stigende- og det som følger med[;)]

Du skal IKKE se bort i fra at du er gravid!! Vet det er flere som har blitt raskt gravid etter en sa, og man skal visst være veeldig fruktbar da! Krysser fingrene og ønsker deg massemasse lykke til!!! [:)]

Har dessverre ikke forutsetninger for å tro noe om dette. Ville bare ønske deg lykke til!!

Krysser alt jeg har å krysse for deg..
Man skel vist ha veldig lett for å bli gravid etter en sa!
Lykke til:)

Jeg hadde en sa i midten av august, og da sa gynekologen til meg at sjansen for å bli gravid etterpå var veldig stor. Veldig fruktbar!!!
Håper virkelig det har klaffet for deg.
Går å håper selv, jeg.... Men skal holde meg knallhard å vente med teste til helgen.
Er 2 dager over IKM - har ømme bryster - kjenner bare antydning til TR enkelte ganger - er veldig sulten. Håpe håpe håpe...
Lykke til!

håper at dere er gravide igjen begge to[;)]

Takk, takk!!

Jeg krysser alt jeg har, jeg også!
Høres ut som vi har samme symptomer så langt, tryllering!
Jeg får forhåpentligvis svar på blodprøven på fredag, hvis ikke kjøper jeg nye tester selv. Er så utrolig utålmodig! [:)]

Satser på at vi begge har noe å feire i helga! [;)]

Klem,
Ronja

Krysser fingrene for deg jeg også! Håper det klaffer for deg igjen snart, og gjerne nå![:)]

Men husk at etter en abort (provosert eller SA) så vil det være spor av HCG i mange uker etter. Husker ikke om det var 7 eller 9 uker. Jeg testet positivt (mistenkte jeg var gravid igjen), men det viste seg at det bare var hcg fra forrige svangerskap.. Leste om dette på clearblue sine hjemmesider..

Det var ikke for å være ekkel med deg at jeg skriver dette Ronja, men vil bare du skal ha det i bakhodet..

Mange klemmer fra tullmusa![:)]

Jo, takk, tullmusa, jeg vet.. [&o]
Men jeg syns jo det var litt rart at jeg fikk en svak skygge når hcg'et var på 69 og neste gang på 13,
og så skygge på testen nå igjen, nesten to uker etter at prøven var så lav.. Hvor sensitiv er egentlig hjemmetestene?
Når nivået sank så kraftig på så kort tid, burde det vel strengt tatt vært helt nede i null nå.. Men på den annen side,
så er det jo derfor jeg tar blodprøvene, for dersom det er rester igjen der inne, så vil det også være litt hcg igjen.

Huff, blir jo smårar av dette.. [&:]
Vet at jeg klamrer meg til halmstrå her, men det er jo lov å håpe..
Og brystene har aldri vært så vonde før, for ikke å snakke om den mystiske tappen da.. [8|]

Jaja, må nok bare vente å se, jeg som alle andre! Men jeg håper på det beste for alle oss som prøver!! [:D]

Stoor klem,
Ronja

Lykke til Ronja og Tryllering!!

Håper dere er gravide begge to!! Det er så koselig å gratulere folk her inne, så jeg gleder meg til å komme med lykkeønskninger når dere begge er gravide!!

Krysser fingrene for dere!

M

Back
Topp