Nå lurer jeg virkelig på om jeg håper for mye eller...
Blir litt av et regnestykke dette her, men prøv å heng med! [;)]
Jeg hadde en sa for 4 uker siden. Tok da HCG blodprøver for å se om alt hadde kommet ut.
Dag 1 etter sa tok jeg prøve nr. 1. Den var på 274 (eller der omkring).
Dag 3 etter sa tok jeg prøve nr. 2. Den var på 69.
Dag 5 etter sa tok jeg en test hjemme (fordi posten hadde rota bort prøvene mine, så jeg fikk ikke svar fra gyn.pol)
- denne viste en ørliten skygge av en strek
Dag 8 etter sa stoppet blødningene.
Dag 10 etter sa tok jeg prøve nr. 3. Den var på 13. Samme dag hadde vi 6. [;)]
Dag 12 kom det ut noe som så ut som el-slim og tappen var myk og åpen.
I går var jeg på dag 21 etter sa, og etter press fra min kjære (liksom! [:D]), tok jeg en ny hjemmetest fordi jeg har så sinnsykt ømme bryster. Og fordi den tappen min lever sitt eget liv og er høyt og lavt som den finner det for godt, men hele tiden siden dag 13 har den vært tett lukket og myk utenpå og hard inni.. Men det vet ikke han noe om, da! [:D]
Men iallefall, på testen var det en liten skygge av en strek!!
Henger dere med enda?? [:D]
Spørsmålet er altså, er det mulig at jeg kan være gravid igjen?? [8|]
Jeg skal ta ny blodprøve på onsdag for å sjekke om hcg'et har gått ned til 0, men jeg håper jo selvfølgelig at det stiger igjen! [:D] Hva tror dere?? *håpe,håpe,håpe*
Trenger litt støtte her!!! [:D]
Klem,
Ronja
Blir litt av et regnestykke dette her, men prøv å heng med! [;)]
Jeg hadde en sa for 4 uker siden. Tok da HCG blodprøver for å se om alt hadde kommet ut.
Dag 1 etter sa tok jeg prøve nr. 1. Den var på 274 (eller der omkring).
Dag 3 etter sa tok jeg prøve nr. 2. Den var på 69.
Dag 5 etter sa tok jeg en test hjemme (fordi posten hadde rota bort prøvene mine, så jeg fikk ikke svar fra gyn.pol)
- denne viste en ørliten skygge av en strek
Dag 8 etter sa stoppet blødningene.
Dag 10 etter sa tok jeg prøve nr. 3. Den var på 13. Samme dag hadde vi 6. [;)]
Dag 12 kom det ut noe som så ut som el-slim og tappen var myk og åpen.
I går var jeg på dag 21 etter sa, og etter press fra min kjære (liksom! [:D]), tok jeg en ny hjemmetest fordi jeg har så sinnsykt ømme bryster. Og fordi den tappen min lever sitt eget liv og er høyt og lavt som den finner det for godt, men hele tiden siden dag 13 har den vært tett lukket og myk utenpå og hard inni.. Men det vet ikke han noe om, da! [:D]
Men iallefall, på testen var det en liten skygge av en strek!!
Henger dere med enda?? [:D]
Spørsmålet er altså, er det mulig at jeg kan være gravid igjen?? [8|]
Jeg skal ta ny blodprøve på onsdag for å sjekke om hcg'et har gått ned til 0, men jeg håper jo selvfølgelig at det stiger igjen! [:D] Hva tror dere?? *håpe,håpe,håpe*
Trenger litt støtte her!!! [:D]
Klem,
Ronja