hjelp meg jenter

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
jeg begynte å spotte idag, er dette første dag i min tr? er sprayer

Glemsk... Men må bare spørre hva alle disse forkortelsene er.. Eks TR, og hva er spotting?

Føler meg suuuuper dum[&o]

ORIGINAL: IVFProver84

Glemsk... Men må bare spørre hva alle disse forkortelsene er.. Eks TR, og hva er spotting?

TR: tante rød, altså mensen :)
Spotting: så vidt jeg vet så er det når du ikke blør ordentlig, men det kommer liksom bare brun utflod, ikke rent blod... (rett meg hvis jeg tar feil)

Ingenting er dumt å spørre om [;)] Vi har alle vært helt grønne på dette selv så ikke føl deg dum. Her kan du prate om alt uten at noen fniser og ler av deg [;)][:)]

ORIGINAL: Kattepus84

ORIGINAL: IVFProver84

TR: tante rød, altså mensen :)
Spotting: så vidt jeg vet så er det når du ikke blør ordentlig, men det kommer liksom bare brun utflod, ikke rent blod... (rett meg hvis jeg tar feil)

Ingenting er dumt å spørre om [;)] Vi har alle vært helt grønne på dette selv så ikke føl deg dum. Her kan du prate om alt uten at noen fniser og ler av deg [;)][:)]

Tusen hjertelig takk for svaret kattepusen[:)]...

smertene har begynt å komme, men ingen særkig blødning, hadde jeg kunnet hadde jeg tatt en smertestillende nå, men det kan jeg jo ikke nå. Har heldigvis fått tilatelse å ta paralgin forte om nødvendig

Ja da har jeg begynt å blø friskt når jeg er på do å tørker meg så da regner jeg som denne dagen at tr har starta?

Back
Topp