Hjelp meg jenter

Pondus

Elsker forumet
Til min egen og min samboers store fortvilelse er jeg plaget av ekstrem trøtthet. Jeg sovner før sønnen min på 5 år omtrent hver kveld. Har absolutt ikke mulighet til å holde øynene mine oppe.

Greit nok at vi blir ekstra trøtte og sliten i denne tilstanden vi er i nå, men dette er jo helt ekstremt. Uansett når på morgnen sliter jeg med å stå opp og kveldene er helt umulig.

Noen som har gode råd til meg før jeg sovner helt bort???

Beklager, ingen gode råd fra meg.. Sover en goood del selv også.. Du må nok bare se på det som kroppens signal om at den trenger mer hvile.. Unn deg det! Det er visst dårlig med sånnt etter fødselen[;)]

sov 1 time n¨r du kommer hjem og ta deg en dusj og en kopp tea så våkner du til ogjen det funket for meg,,,

Takk for tipset. Jeg får prøve det som prøves kan. Føler meg som en zombie....[&:]

Kan ikke hjelpe deg så mye, mitt problem er at jeg ikke får sove uansett hvor trøtt jeg er.

Hehe, de sidte månedene jeg gikk med Karoline sov jeg seriøst 20 timer i døgnet... skulle ikke tro det var mulig, men det var visst det.......[:)][:)]

Det er nettopp det, jeg vet IKKE hvordan det er å få lite søvn. Sønnen sov fra 1900-0800 fra andre uke han var født. Nattevåk og nattamming vet jeg ingenting om. Men hvis neste mann blir av den våkne typen og jeg er sånn som nå har jeg stoooooooooore problemer i vente.

tror nok det forsvinner når du har født skal du se [:)]
De første ukene er tøffe uansett og da kommer man fort inn i rytmen ang nattamming, lite søvn og slike ting..

Nei, sov med goooood samvittighet!

Back
Topp