Hjelp meg da!!!!

akita24

Flørter med forumet
Noen som opplever at de er ømme,føler ett slags press der nede og at de er litt større enn vanlig,skjønner,at leppene er akkurat som hoven??Og blir fortere sår etter samleie?Ja,alt dette plager meg,ikke noe gøy,men har veldig bra sex for det,ikke vondt under selve samleie,men etter....
 
Joda, opplever akkurat det samme.. Å de sier at det er helt normalt, selv om det r noe dritt[:'(]
 
har det akkurat på samme måte som dere begge...huff[:(]
 
Takk jenter!Godt å høre at jeg ikke er alene[:D]

Klem og god helg fortsatt
 
Kjenner meg og igjen! Vi har ikke hatt samleie på mange uker. Orker ikke tanken på å få vondt! Sist vi prøvde ble jeg kjempekåt, men fikk ikke inn en finger engang, så hovent er det... Så vet jo lite om sårhet etterpå, men vil anta d merkes... [:(]

jaja, sex er ikke alt....

Ultralyd i morgen!!! [:D]
 
å herregud så dæilig å høre at det er fler som har det sånn. jeg har det akkurat som dere forklarer og det er helt j.... sår etter samleie..det svir som bare det..er skikkelig plagsomt og vi som har hatt så sinnsykt bra sex bestandig.Går utifra at dette gir seg etter fødselen... det er jo et kjempeproblem..samboeren min forstår det kjempegodt og presser ikke til noe. stakar...men jeg runker har innimellom så han får tømt seg hvertfall men det er IKKE noe gøy....godt vi er fler som sagt[:(]
 
ORIGINAL: bast

jeg har fått bollemus og etter sex er den en ganske sår bollemus stakkars[&:]
 
Hei hei...[:D] Vil bare trøste dere med at så snart den lille er ute, er bollemusa borte...[;)]
 
Back
Topp