Jeg er helt nybegynner men gikk i dag og kjøpte garn og noe jeg ble fortalt var helt basic hefte, og det kunne liksågodt stå på kinesisk. Jeg vil bare strikke er helt enkelt teppe. Vet hva å legge opp en maske er men kunnskapene strekker seg ikke lengre enn det...kan noen oversette dette til norsk:
legg opp 3 masker på rundpinne 3 og strikk 1 pinne rett
Strikk videre 1 rett øk 1 maske ved å ta opp tråden mellom to masker og strikk den vridd rett, strikk pinnen ut.
Gjenta til i alt 332 masker.
spm:
1. Det første avsnittet omhandler det den første «raden»? Skal ikke den legges opp vanlig?
2. jeg vet hvordan jeg kan legge opp 3 masker men så hva menes med «strikk 1 pinne rett»?
3. hva betyr å strikke noe vridd rett?
4. strikke pinnen rett ut?
5. gjenta332 masker betyr det 332 rader eller masker som i de små løkkene?
Ahh jeg beklager dumme spørsmål men hadde gledet meg sikkelig til å slappe av med dette i kveld og blir i stedet bare stresset og frustrert #hormonell
legg opp 3 masker på rundpinne 3 og strikk 1 pinne rett
Strikk videre 1 rett øk 1 maske ved å ta opp tråden mellom to masker og strikk den vridd rett, strikk pinnen ut.
Gjenta til i alt 332 masker.
spm:
1. Det første avsnittet omhandler det den første «raden»? Skal ikke den legges opp vanlig?
2. jeg vet hvordan jeg kan legge opp 3 masker men så hva menes med «strikk 1 pinne rett»?
3. hva betyr å strikke noe vridd rett?
4. strikke pinnen rett ut?
5. gjenta332 masker betyr det 332 rader eller masker som i de små løkkene?
Ahh jeg beklager dumme spørsmål men hadde gledet meg sikkelig til å slappe av med dette i kveld og blir i stedet bare stresset og frustrert #hormonell