Hjelp meg å velge

Dovendyret

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Julilykke 2023
Emmajunga NXT90 versus stokke trailz?
Erfaringer noen?
Liker å gå tur, helst i skog og mark, men er mye asfaltmulugheter og da. Mye snø på vinteren.
:anyone

Emmaljunga nxt90 har ikke så god demping, stokke trailz er visst veldig god på demping. Kanskje lurt å kjenne på begge to i butikk? Kun da du vil kjenne forskjell :)

Valget stod mellom disse for meg også. Jeg valgte trailz og har ikke angret. Nxt varselsignal shakey på ujevn terreng prøv selv i butikk og se hva som skjer med bagdelen/sittedelen...den rister forferdelig

Takk for svar! Jeg får ikke dratt på noen butikk, er ingen slik butikk der jeg bor og den nærmeste fører ikke stokke. Blir da Oslo, som jeg ikke vil reise til i disse tider :shy:. Må nesten bare satse på noe og kjøpe på nett/finn. Tror det blir trailz

Takk for svar! Jeg får ikke dratt på noen butikk, er ingen slik butikk der jeg bor og den nærmeste fører ikke stokke. Blir da Oslo, som jeg ikke vil reise til i disse tider :shy:. Må nesten bare satse på noe og kjøpe på nett/finn. Tror det blir trailz

hvis du bare skal satse, hadde jeg satsa på trailz, hører mer positivt om den enn nxt90.

Hadde også valgt Trailz ☺️ en god venninne har den og jeg har fått trille flere ganger. Stødig og enkel å navigere. Høy, slik at du får god kontakt med barnet. Syns også den er fin å se på! Vi har gått for Stokke
Xplory, den tok mindre plass i bilen og var litt mer nett, så derfor ble det den. Vi bor i sentrum og har bil. Hadde valgt Trailz om vi bodde landlig til!

Back
Topp