Hjelp meg å tyde

PrøverBaby2022

Blir kjent med forumet
Har hatt flere svake clearblue early tester nå, men den øker ikke i styrke. Noen som kan se og kanskje hjelpe meg å forstå hvorfor? Eller kanskje andre som har opplevd der det har gått bra eller om jeg må gi opp håpet?... Har født for noen måneder siden og ikke fått menstruasjon enda.

Vedlegg

• CollageMaker_20211030_103626906.jpg
    CollageMaker_20211030_103626906.jpg
    3,5 MB · Visninger: 210
Kan være det fortsatt er for tidlig. Mine var sånn med 1 uke mellomrom ca. Endte dessverre ikke som vi hadde håpet.
Men om du ønsker å være gravid nå tross alt du har en liten en, så er det absolutt strek der. Ville kanskje ha ventet til
mandag og ta ny da. Er den ikke sterkere til onsdag iaf da er det mest sannsynlig at det ikke kommer ende bra. Sånn
at du er forberedt. Noen har jo eggløsning senere og treigt hcg nivå. Men ikke tro at alt håp er ute før den er det.
Lykke til <3

Kan være det fortsatt er for tidlig. Mine var sånn med 1 uke mellomrom ca. Endte dessverre ikke som vi hadde håpet.
Men om du ønsker å være gravid nå tross alt du har en liten en, så er det absolutt strek der. Ville kanskje ha ventet til
mandag og ta ny da. Er den ikke sterkere til onsdag iaf da er det mest sannsynlig at det ikke kommer ende bra. Sånn
at du er forberedt. Noen har jo eggløsning senere og treigt hcg nivå. Men ikke tro at alt håp er ute før den er det.
Lykke til <3

Vi ønsker veldig sterkt to tette. Har prøvd siden Hu var 4mnd..nå er hun 8mnd, men jeg fullammer neeesten enda veldig kresen i fast føde! mye på natt hvertfall følte jeg hadde eggløsning 7 oktober for det føltes ud som hele livmoren skulle vri seg, i tillegg til eggløsning slim. Og 5 dager etter det så kjente jeg et stikk, og da ble jeg så håpefull for at nå satt egget seg. Har murra de siste dagene min ikke sånn det normalt bruker å gjøre før menstruasjon. TMI.... Men har utflod jeg kan strekke i akkurat som forrige graviditet. Veldig ømme brystvorter og kraftig vondt i korsryggen. Men det føles for godt til å være sant når testene ikke øker i styrke. Takk for lykke ønskning ❤️

Back
Topp