Hjelp meg å tolke testen

S-M15

Flørter med forumet
Tok to tester idag, da jeg tror at jeg hadde festeblødning 13-15des, var 2 dager med lett blødning, rosa/litt rødt. Ikke mengder som mensen. Så min mens er beregnet starten av neste uke ca, er det bare øynene mine som ser en stre nr 2???

1000007859.jpg1000007858.jpg
 
HVor lenge evt etter festeblødning er det normalt å få positiv gtest da?
Håper å tror det er festeblødning jeg hadde forrige uke

Det vil jo begynne å produsere hcg med en gang når den blir implantert, så dobles hcg annenhver dag.

Hadde ventet i 2-3 dager til og tatt ny.
 
Jeg har hatt festeblødning flere ganger. De har kommet svært nær mensen som regel. Bare noen dager før. Har du syklus på 28. Så kom det typisk dag 24 blødning. Jeg trodde det va mensen. Inntil jeg innså at jeg blødde kanskje 1 dag. Testen va positiv på dag 28. Jeg testa da
 
Jeg har hatt festeblødning flere ganger. De har kommet svært nær mensen som regel. Bare noen dager før. Har du syklus på 28. Så kom det typisk dag 24 blødning. Jeg trodde det va mensen. Inntil jeg innså at jeg blødde kanskje 1 dag. Testen va positiv på dag 28. Jeg testa da
Okei, jeg fikk det på syklusdag 21-23. Men negativ clearblue idag så er vel syklusen som tuller med meg kanskje
 
Jeg begynte ofte å blø på dag 20 /21. Fikk beskjed fra gyn at eggløsning hadde feila. Med så kort syklus va det ikke sjansen i havet. Ble satt på medisiner og det hjalp
 
Hmmm. Ikke godt å si.
Den kroppen kan være ganske mystisk av og til.
Jeg har mange ganger blitt lurt. For jeg mente dette måtte være tegn.

Men da jeg begynte å tisse på natta gikk det opp et lys for meg. Vanligvis sover jeg godt
 
Hmmm. Ikke godt å si.
Den kroppen kan være ganske mystisk av og til.
Jeg har mange ganger blitt lurt. For jeg mente dette måtte være tegn.

Men da jeg begynte å tisse på natta gikk det opp et lys for meg. Vanligvis sover jeg godt
Ja den er lur. Tok test idag å, fortsatt negativ
 
Ja den er lur. Tok test idag å, fortsatt negativ
Hvordan gikk det? Hadde selv en blødning nesten når jeg skulle ha mensen (tror jeg, noe usikker pga spontanabort 19.nov). Lite på dag 1, mer på dag 2 og nesten ingenting på dag 3. tok test 3-4 dager senere og den var svakt positiv her. Så nå er jeg meget spent på om spiren ble skylt ut eller om det var en festeblødning (tipper førstnevnte).o_O
 
Hvordan gikk det? Hadde selv en blødning nesten når jeg skulle ha mensen (tror jeg, noe usikker pga spontanabort 19.nov). Lite på dag 1, mer på dag 2 og nesten ingenting på dag 3. tok test 3-4 dager senere og den var svakt positiv her. Så nå er jeg meget spent på om spiren ble skylt ut eller om det var en festeblødning (tipper førstnevnte).o_O
Jeg vet ikke hva det var.. har fortsatt negativ test her :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20231228_212440.jpg
    20231228_212440.jpg
    1,5 MB · Visninger: 19
Hvordan gikk det? Hadde selv en blødning nesten når jeg skulle ha mensen (tror jeg, noe usikker pga spontanabort 19.nov). Lite på dag 1, mer på dag 2 og nesten ingenting på dag 3. tok test 3-4 dager senere og den var svakt positiv her. Så nå er jeg meget spent på om spiren ble skylt ut eller om det var en festeblødning (tipper førstnevnte).o_O
Test tatt idag, dette er vel skyggestrek elr?
 

Vedlegg

  • 20231229_183114.jpg
    20231229_183114.jpg
    1,5 MB · Visninger: 22
  • 20231229_182937.jpg
    20231229_182937.jpg
    1,4 MB · Visninger: 22
Noen som kan hjelpe med denne? Ser tydlig strek, men kan det vere skyggestrek? Neste test jeg tok 1 t senere var negativ.
 

Vedlegg

  • IMG_2290.jpeg
    IMG_2290.jpeg
    819,9 KB · Visninger: 18
Back
Topp