Hjelp meg å krysse fingre*Oppdatert*

Anjalef

Gift med forumet
For at sambo har klart teori eksamen i ambulanse.

Han klarte den ikke på lørdag og måtte te bake igjen i dag, han venter på svar på prøva nå, jeg er så spent, klarer ikke å sitte i ro her.

_________________________________________________________________________________________

Sambo klarte teori eksamen, nå er det bare praksis eksamen som står igjen og den er 9 mai.

Jeg krysser fingre og tær for at han klarte det!!!

Takk jenter, jeg har fortsatt ikke hørt noen ting.

Jeg krysser det som går ann å krysses her.

Hvordan gikk det??? klarte han det???

Skal han kjøre ambulanse fast nå og ikke lastebil?? Kan tenke meg den forandringen for deg da! Greit å ha disse mennene hjemme om kvelden i det minste! Husker hvordan det var da mannen her byttet fra lastebil til en vanlig industrijobb! Himmelen.. ferdig kl 15 hver dag![:D]

Jeg krysser og!!!!
Bedre sent enn aldri!![;)]

Hvordan gikk det? Gikk det bra????[:)]

ORIGINAL: liki

Hvordan gikk det? Gikk det bra????[:)]

Jeg har krysset. Håper det hjalp!

ORIGINAL: Actrine

Skal han kjøre ambulanse fast nå og ikke lastebil?? Kan tenke meg den forandringen for deg da! Greit å ha disse mennene hjemme om kvelden i det minste! Husker hvordan det var da mannen her byttet fra lastebil til en vanlig industrijobb! Himmelen.. ferdig kl 15 hver dag![:D]

Han bytter ikke ut lastebil jobben med å kjøre ambulanse, han skal kjøre innimellom når dem trenger litt ekstra folk i Norsk Folkehjelp. Han har hatt en vanlig jobb før men han trivdes ikke, han jobbet i Mesta på Kongsvinger, da han jobbet der var han hjemme i 15 tiden hver dag når det ikke var snø.

Oppdatert i første innlegg.

HURRRRRRAAA!!

ORIGINAL: Anjalef

Han bytter ikke ut lastebil jobben med å kjøre ambulanse, han skal kjøre innimellom når dem trenger litt ekstra folk i Norsk Folkehjelp. Han har hatt en vanlig jobb før men han trivdes ikke, han jobbet i Mesta på Kongsvinger, da han jobbet der var han hjemme i 15 tiden hver dag når det ikke var snø.

Nei det er noe med disse yrkessjåførene!!![8D][:D]

Gratulerer så mye til han! Så kjekt at han klarte prøven!

ORIGINAL: Anjalef

Nei det er noe med disse yrkessjåførene!!![8D][:D]

Gratulerer så mye til han! Så kjekt at han klarte prøven!

Ja du sier noe der[8D].

Takk, er kjempe glad for at han klarte det.

Back
Topp