lykkelita* Forumet er livet 2 Nov 2008 #1 Jeg skal si kjønnsroller, jeg prøvde med roles between genders[8D] Men det hørtes jo super teit ut!? Hvordan sier man det på engelsk??
Jeg skal si kjønnsroller, jeg prøvde med roles between genders[8D] Men det hørtes jo super teit ut!? Hvordan sier man det på engelsk??
lykkelita* Forumet er livet 2 Nov 2008 #2 ORIGINAL: MammaenTilLillePrins hva står i ordboken da? Har ikke ordbok skjønner du...
lykkelita* Forumet er livet 2 Nov 2008 #3 ORIGINAL: Eternal Jeg ville sagt det slikt. Har jo snakka engelsk hver dag de siste 2,5 åra, og har jo ikke bare prata om været akkurat[8D] roles between genders? Det var det som falt meg også naturlig, men har liksom aldri trengt å sagt dette før så det hørtes så merkelig ut...[&:][8D]
ORIGINAL: Eternal Jeg ville sagt det slikt. Har jo snakka engelsk hver dag de siste 2,5 åra, og har jo ikke bare prata om været akkurat[8D] roles between genders? Det var det som falt meg også naturlig, men har liksom aldri trengt å sagt dette før så det hørtes så merkelig ut...[&:][8D]
G giggsy Forumet er livet VIP 2 Nov 2008 #4 Gender roles, enkelt og greit. [:)] Edit: Ta med hva wikipedia sier om saken også: A gender role is defined as a set of perceived behavioral norms associated particularly with males or females, in a given social group or system.
Gender roles, enkelt og greit. [:)] Edit: Ta med hva wikipedia sier om saken også: A gender role is defined as a set of perceived behavioral norms associated particularly with males or females, in a given social group or system.