Hjelp meg å finne på noe romantisk! *oppdatert*

Verdande

Elsker forumet
På fredag har jeg og min kjære 6 mnd sammen[:)] Derfor vil JEG finne på noe gøy for oss.. Han er sååå dårlig på å finne på noe selv[>:][:D] Skal det skje noe må med andre ord jeg trø til[8D]

Jeg har allerede godsnakket med mamma så hun skal ta Kjetil i noen timer.. Dette skal være en overraskelse [;)]

Kan dere hjelpe meg? Jeg er rimelig blank foreløpig[8D]

Tenker at kino og restaurant er så standard, så helst noe annet[:)]

___________________________________________________________________________________

Min kjære overrasket meg med nydelig 3 retters middag

1. spekemat og ruccolasalat 2. Biff (indrefilet) med potetbåter 3. rullekake[:D]

Var kjempegodt og kjempedeilig å få servert mat! Når han serverte rullekaka hadde han satt på 6 hjertelys som han hadde tent som symbol på 6 mnd[:)] Godgutten sin det! Jeg er så heldig[:)]

Jeg måtte gjemme meg på badet mens han danderte til forretten(visste ikke hva han holdt på med da)[8D] Så kom han inn på badet med meny til meg[:D] Kjempeglad ble jeg!!! Elsker han der alså[:D]
Så var det inn og spise deilig mat! Håper han fortsetter med dette[8D][:D]

kle deg opp i noe sexy...og forfør han..hehe....nei vettu hva, jeg kommer ikke på noen ideer i farta.

håper andre har bedre forslag enn meg.

Enda bedre: ikke kle på deg noe som helst! Gutter er enkle...[;)]

Hmm, nei jeg vet ikke, kommer jo ann på om du vil gjøre noe hjemme eller ute....?

hva med å pynte opp huset med stearinlys overalt, og lag favoritt maten hans.. deretter kan du lage sånn skattekart rundt omkring i huset hvor han finner deg i senga med noe sexy undertøy.. det hadde sikkert vært stas [:D]

Haha ser at jeg må av med tøyet for å være romantisk i deres øyne[:D][:D][8D]
Tror så absolutt han hadde likt det ja, får se om jeg greier lage til noe "skattejakt"! Det hørtes veldig morsomt ut[:D]

Jaja, når man tror man kjenner kjæresten sin bedre enn best slår han helt om å gjør noe totalt uventet[8D]
Jeg blir sendt vekk i morgen kveld etter kjetil er i seng og får ikke komme tilbake før han sier ifra[8D] Han sier at han må ha med masse ting som til slutt skal bli en ting og at jeg har luktet på det en gang[8D] Hva i all verdens land og rike kan det være?[8D] Av alle ting i verden er et juletre det eneste jeg kommer på, men det vet jeg jo at det ikke er[8D]

Jeg er KANONSPENT! Og helt overbevist om at jeg har funnet verdens beste[:)]

bommet på kommentarfeltet her... så måtte endre den [:)]

men det hørtes spennende ut, så du får komme med en oppdatering[;)]
vil også ha sånn kjæreste! hehe

Back
Topp