På fredag har jeg og min kjære 6 mnd sammen[:)] Derfor vil JEG finne på noe gøy for oss.. Han er sååå dårlig på å finne på noe selv[>:][:D] Skal det skje noe må med andre ord jeg trø til[8D]
Jeg har allerede godsnakket med mamma så hun skal ta Kjetil i noen timer.. Dette skal være en overraskelse [;)]
Kan dere hjelpe meg? Jeg er rimelig blank foreløpig[8D]
Tenker at kino og restaurant er så standard, så helst noe annet[:)]
___________________________________________________________________________________
Min kjære overrasket meg med nydelig 3 retters middag
1. spekemat og ruccolasalat 2. Biff (indrefilet) med potetbåter 3. rullekake[:D]
Var kjempegodt og kjempedeilig å få servert mat! Når han serverte rullekaka hadde han satt på 6 hjertelys som han hadde tent som symbol på 6 mnd[:)] Godgutten sin det! Jeg er så heldig[:)]
Jeg måtte gjemme meg på badet mens han danderte til forretten(visste ikke hva han holdt på med da)[8D] Så kom han inn på badet med meny til meg[:D] Kjempeglad ble jeg!!! Elsker han der alså[:D]
Så var det inn og spise deilig mat! Håper han fortsetter med dette[8D][:D]
Jeg har allerede godsnakket med mamma så hun skal ta Kjetil i noen timer.. Dette skal være en overraskelse [;)]
Kan dere hjelpe meg? Jeg er rimelig blank foreløpig[8D]
Tenker at kino og restaurant er så standard, så helst noe annet[:)]
___________________________________________________________________________________
Min kjære overrasket meg med nydelig 3 retters middag

1. spekemat og ruccolasalat 2. Biff (indrefilet) med potetbåter 3. rullekake[:D]
Var kjempegodt og kjempedeilig å få servert mat! Når han serverte rullekaka hadde han satt på 6 hjertelys som han hadde tent som symbol på 6 mnd[:)] Godgutten sin det! Jeg er så heldig[:)]
Jeg måtte gjemme meg på badet mens han danderte til forretten(visste ikke hva han holdt på med da)[8D] Så kom han inn på badet med meny til meg[:D] Kjempeglad ble jeg!!! Elsker han der alså[:D]
Så var det inn og spise deilig mat! Håper han fortsetter med dette[8D][:D]