hjelp meg å finne navn

maria_bridge

Blir kjent med forumet
kan dere hjelpe meg folkens med å finne guttenavn og jentenavn?? [:)] jeg er litt over 10 uker på vei. og er helt rådløs ang navn.. klarer ikke komme på noen egentlig. [>:] hehe.. jo, forresten jeg er ny her og vet ikke åssen jeg får sånne kalendere eller hva det heter. sånn som det er f.eks bilde av babyer også står det f.eks 16 uker på vei osv..som jeg ser mange av dere har. kan dere hjelpe meg med det? [;)] maria

navn ja[:)] ikkje så lett det der.. eg syns: jentenavn: emilie, amalie, sandra, vengel( gammelt norsk navn fra 1800-tallet) , isabell, tiril, ylva, sara, ronja, ranja,
guttenavn: oliver, lukas, marius, martinius, emil, brage, leander, erlend, rune, torgils-( min bror ) , torgeir, ja dette var jo litt då, kjem ikkje på fleire i farten, men skal[8|]tenke[;)]

heisan.

velkommen hit.....å gratuleree med spiren.

gå innn på test forumt der står det en god oppskrift på å lage tickere.

lykke til.[:)]

Hei!
Gå inn på www.mammanett.no , der har de en kjempestor oversikt over både guttenavn og jentenavn med betydning og opplysning om når navnene var på sitt mest populære.

Hei og velkommen hit. Hvis du går inn på tråden "Hva skal barnet hete" finner du masse tips til navn. Lykke til! [:D]

heija!!! har samme problemet... vi må enda prøve æ felge navn som kan brukes internasjonalt og e enkel å uttale, fordi æ kommer fra finland.[8|]
har tenkt å gi hvis d blir jenta hilda eller vilma eller noe annet. gutt kan kanskje bli kasper. [:D] d e fryktelig vanskelig å finne navN ja. har også tenkt at hvis vi finner flere alternativer så skal vente til barnet e født å se kas navn kle ho/han best... min første heter Emma Susanna, ho e 1 år... NYYDELIG BARN!![:D][:D]

Heisann!
Velkommen til babyverdens forum[:)]
Her er det alltid morsomt og hyggelig å være[;)]

hei og velkommen hit. gratulerer med spiren[;)]

Har du funnet noen navn?

Her kommer jeg med noen forslag:

Guttenavn: Adam (Dette skulle min baby hete hvis det ble gutt, men vi får jentebaby)

Jentenavn: Nora, Tuva, Jenny, Frida, Ida Her er det jo så mange fine. Vi får heller ikke bestemt oss når det gjelder navn, Men jeg håper det blir noen av disse:)

Lykke til med å velge navn. Når dere vet hva barne skal hete så må du fortelle oss andre det :)

jentenavn; Frida, Tiril, Josefine, Aurora, Julie, Anette og jeanette.
guttenavn; Ludvig, Amandus, Leander, Thomas.
[;)]

Back
Topp