HJELP MEG Å TYDE??

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Prøver meg her inne også, da det er på dette terminforumet jeg havner dersom det viser seg at jeg er gravid...emoticon

Fikk denne testen på kveldsurin i dag (10 dpo) og kjenner jeg er helt skjelven...!
Er dette en positiv test eller...? og ja, jeg måtte justere fargene litt på bildet da lyset fra tlf (blitsen) tok bort mesteparten av en svaake streken jeg kunne se... samboeren så den også, men vi er usikre på om den er positiv.. sist testa jeg nemlig en del over termin og testen var SUPERpositiv...:) 
Så hva tror dere jenter???

Jeg ser en svak strek der ja :-D

Jeg ser en svak strek der ja :-D

En strek er en strek sier de jo. Jeg ville tydet den som positiv... Gratulerer? :)

Sånn har mine også sett ut, ikke gravid nuh da men, tidligere, visker ett stille gratulerer jeg da :D

Tusen takk for svar!! -men nå blir jeg enda mer skjelven... hehe :)
så utrolig mange følelser samlet på en gang, selv om jeg har prøvd å forberede meg på at det vil klaffe en gang så lenge vi har startet som prøvere... jeg er redd, glad, forvirret, usikker og har en million sommerfugler i magen akkurat nå... :)
setter pris på alle som kan svare meg ut i fra egne erfaringer :)

Ser også en strek der ja. Men ville testet i morra for å være helt sikker. 
Gratulerer! 

Hmm, da har jeg testet på morgenurin også. Nok en svaak loddrett strek, men litt sterkere enn igår kveld. Hadde dere tatt det som positive testet da?:)

Når skulle du hatt mensen? 
Jeg ville evt gått til legen for å få et sikkert resultat :) 

Den ser positiv ut, gratulerer :)

Tror du trygt kan ta de testene som positive siden du fikk svak strek både i går og i dag! Du kan jo kjøpe en digital på apoteket og ta i morgen tidlig - så får du en helt sikker bekreftelse på at du er gravid.

Nei, men da ville jeg ventet til du er over tida. Da vil utslaget på hjemmetesten bli tydeligere også. 
De tar urinstix hos legen, eller så kan de også ta blodprøver:)  

her kan dere se dagens test.. er ikke så lett å få fram på bildene, men den er liiiitt sterkere i dag enn det den var i gårkveld.. :) det MÅ da vel være positivt?? :)

her kan dere se dagens test.. er ikke så lett å få fram på bildene, men den er liiiitt sterkere i dag enn det den var i gårkveld.. :) det MÅ da vel være positivt?? :)

Ser bra ut det der. 
Gratulerer 

Den må da være positiv:) gratulerer:)

Håper virkelig det nå.. :) selv om jeg kjenner at jeg egentlig ikke er helt mentalt forberedt på dette enda.. :) var første pp, og hadde regnet med å prøve noen mnd før det klaffet ;) men jeg jubler nok snart, når det synker litt mer inn :)

Joda, der er det en strek :D Gratulerer!

Back
Topp