Hjelp med test-strips

Nummertoimars

Blir kjent med forumet
Hei! Hvor er det dere får tak i sånne test-strips som jeg ser dere poster bilder av? Hun på apoteket der jeg går hadde aldri hørt om det. Og jeg kan jo ikke fortsette å kjøpe CB tester i hytt og pine hver gang jeg blir stressa.. Regner med sånne strips er billigere? Hvordan funker de? Er de like sikre?
 
Hei! Hvor er det dere får tak i sånne test-strips som jeg ser dere poster bilder av? Hun på apoteket der jeg går hadde aldri hørt om det. Og jeg kan jo ikke fortsette å kjøpe CB tester i hytt og pine hver gang jeg blir stressa.. Regner med sånne strips er billigere? Hvordan funker de? Er de like sikre?
Billige-tester.no
:) leveres i løpet sv et par dager! Og ja, er veldig mye billigere ;)

De er litt mer sensitive en cb sine, og ja, jeg syns de er like sikre. Mange som får såkalte skyggestreker, men det har aldri jeg fått.
 
http://www.billige-tester.no/graviditetstest-strimmel-p-164.html
Her kan du kjøpe sånne strimler..!
De skal være like sikre.. men du må her "tyde" strekene selv.. de gir liksom ikke klarteksten : Gravid 2-3 uker ;) Men var på en sånn her jeg fikk den første svake streken min ;)
Billige-tester.no
:) leveres i løpet sv et par dager! Og ja, er veldig mye billigere ;)

De er litt mer sensitive en cb sine, og ja, jeg syns de er like sikre. Mange som får såkalte skyggestreker, men det har aldri jeg fått.

Tusen takk! Perfekt, nå har jeg bestilt!
 
Jeg bestilte først tester på ebay, da de er veldig! I prøveperioden gikk det jo noen tester:wacky: Følte ikke jeg kunne stole på testene derifra, og når di to siste testene ble rar i fargen bestilte jeg fra billigtester.no. Fikk testene i posten dager etter, og fikk positiv test med en gang! Bestilte også folat der, mye billigere enn på apoteket:)
 
Jeg bestilte også på ebay, gikk ved en feil for 80+tester! Så har blitt en del testing og venninner som har fått.. De har vært like nøyaktige som dyrere tester jeg har prøvd, og betalte det samme for alle disse som for en cb
 
Kom vel nye regler i går.. ikke lov å kjøpe hverken medikamenter.. resept eller ei... ELLER kosttilskudd å få sendt i posten fra utlandet..
 
Back
Topp