Hjelp med termindato

sil84

Flørter med forumet
Da lister jeg meg inn her til dere, omsider har testene blitt positiv og jeg er GRAVID! :)
Problemet er at jeg ikke aner når termin er. Syklusen har vært veldig ustabil, alt fra 28-50 dager. Vet heller ikke når jeg hadde EL. Siste mens startet 18.februar og jeg testet positivt 25.mars. Hva tror dere? Hvor tidlig etter EL er det mulig å få positiv test?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
El er vel alltid ca 14 dager etter mens tro?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
❤️❤️og gratulerer!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det ikke mellom mensen og el at sykluser varierer, men at det mellom el og mensen stort sett er ca. 14 dager?

Men har du testet jevnlig, men testen ble ikke positiv før 25.03 eller var det en stund siden forrige test da?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og ja, gratulerer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk takk! :) Det var den første testen jeg tok i denne PP, så mulig den hadde blitt positiv noen dager tidligere...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så masse !!! Jeg har det akkurat sånn som deg med tanke på syklus! Ikke med sistemann nå, for da ble jeg så dårlig 3 uker etter mens og plutselig var jeg gravid etter en normal syklus.. :) men hvis jeg var deg ville jeg bare gått ut i fra at du fikk positiv test på "forventet ikm"! Fordi det er mye gøyere å komme på ul og blitt flytta noen dager/uker frem enn tilbake :p det gjorde jeg med mine to vertfall :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Tiden mellom EL og mens kalles luteralfasen og denne er ikke alltid 14 dager. Min er feks på 12.

Men til deg som spør. vet du sånn ca når du pleier å ha el? Kjenner du at du er hoven eller er du feks mer lysten på tiden du har EL? Og Kan du huske å ha lagt merke til økt produksjon av sekret fra skjeden? Det siste kan nemlig være en god indikasjon på når el var sånn ca.

Til sammenligning så hadde jeg første dag i siste mens den 23 februar og testet og positivt den 25 Mars som var den dagen jeg burde fått mens. Termin etter EL blir da for meg 6-7 desember.
Du har nok termin før meg og jeg tipper 4-5 dager.

HCG kan hos enkelte påvises i urinen 7 dager etter befruktning.
 
Syklusen har vært veldig varierende etter jeg mistet og måtte ta utskrapning. Testet etter EL de første mnd etter, og den kom til ulike tider. Har ikke testet etter EL denne gangen, så aner derfor ikke når jeg hadde det.
Skal høre med legen om jeg kan få tidlig UL for å sjekke, er så spent på om det går bra denne gangen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp