Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Be ppt om en kartlegging og få råd derfra.Hvem kontakter man når det gleder (ekstrem) sinne hos barn? Helsestasjon synes jeg ikke er brukenes til noe.
Må jeg ha henvisning?Be ppt om en kartlegging og få råd derfra.
Nei, du kan henvise dit selv. Be evt barnehagen/skole om hjelp og få en henvisning dit. Er problematikken kun hjemme eller ser også barnehage/skole det?Må jeg ha henvisning?
Er mer normalt i bhg, men de sleit lenge med han de også. Hjemme bare eskalerer det og vi aner ikke hva vi skal gjøre. Han har alltid vært veldig sint, men det blir bare verre.Nei, du kan henvise dit selv. Be evt barnehagen/skole om hjelp og få en henvisning dit. Er problematikken kun hjemme eller ser også barnehage/skole det?
Er mer normalt i bhg, men de sleit lenge med han de også. Hjemme bare eskalerer det og vi aner ikke hva vi skal gjøre. Han har alltid vært veldig sint, men det blir bare verre.
Vi har vært på cos-kurs, men det er ikke det vi er ute etter. Men skal absolutt kontakte ppt.dersom det ikke er hjelp å få hverken hos ppt eller bup, så ville jeg forsøkt å ringt barneverntjenesten og bedt de om råd og veiledning. Spør de om de er kjent med andre instanser i din kommune som kan bistå dere, og hør om hva de råder dere til. Det kam være nyttig å sjekke ut om det finnes råd til dere foreldre, type kursing som cos-p, pmto eller no annet nyttig. Er så frustrerende når vi står fast som foreldre, så godt med litt bistand og hjelp i kursing på hvordan gjøre ting annerledes i møte med barnet og hvordan hjelpe barnet videre. Høres ut som en tung situasjon å stå i for dere <3
Hvem kontakter man når det gleder (ekstrem) sinne hos barn? Helsestasjon synes jeg ikke er brukenes til noe.
Hva med pmto? D retter seg mot barn med atferdsproblemer mellom 3-12 årVi har vært på cos-kurs, men det er ikke det vi er ute etter. Men skal absolutt kontakte ppt.
Så litt på det nå og det der er nok mer det jeg er ute etter ja Skal sjekke det mer i kveld. Tusen takkHva med pmto? D retter seg mot barn med atferdsproblemer mellom 3-12 år
Sjekk tilbudet i kommunen. Alle kommuner er under opplæring nå, og det drives med sertifisering innad i alle kommuner.Så litt på det nå og det der er nok mer det jeg er ute etter ja Skal sjekke det mer i kveld. Tusen takk
Vi venter og venter på bedre tider Han har slitt med sinne hele livet og det tærer veldig på oss alle. I dag har vært en god dag da Fikk dere noe hjelp?Vi hadde samme problem. Nå fyller han straks 5, og det har begynt å roe seg her slo/sparket/bet/slo med dørene han nesten daglig i 3 år… i bhg er han en engel som aldri gjør så mye ut av seg
Vi har ikke fått hjelp nei, så det har tært veldig her også… Det kunne være små bagateller som utløste det! Også ballet det bare på seg som om alt gikk i stå for ham. Tror ikke han var mer enn 2 år før han skrek av sinne så hele nabolaget hørte ham og han stakk avVi venter og venter på bedre tider Han har slitt med sinne hele livet og det tærer veldig på oss alle. I dag har vært en god dag da Fikk dere noe hjelp?
Vært sint helt siden baby her Noen ting som har blitt bedre da. Sånn som barnehagelevering. Det har vært helt krise fra han startet og til nå i det siste. Pluss alt det andreVi har ikke fått hjelp nei, så det har tært veldig her også… Det kunne være små bagateller som utløste det! Også ballet det bare på seg som om alt gikk i stå for ham. Tror ikke han var mer enn 2 år før han skrek av sinne så hele nabolaget hørte ham og han stakk av
Hvor gammel er din mini? Her har det som sagt gått seg endel til nå. Stor forbedring på et par mnd og han blir 5 på søndagVært sint helt siden baby her Noen ting som har blitt bedre da. Sånn som barnehagelevering. Det har vært helt krise fra han startet og til nå i det siste. Pluss alt det andre
Han blir 5 år til høsten, så jeg håper det blir bedre snart. Kan ikke sende noe sånn på skolenHvor gammel er din mini? Her har det som sagt gått seg endel til nå. Stor forbedring på et par mnd og han blir 5 på søndag