Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare jeg som ikke ser hele innlegget til TS her..? Jeg får bare opp det som jeg har quotet nå. Men ser jo på svarene folk gir at jeg antageligvis mangler litt info..? [emoji85]Synes dette er veldig vanskelig med navn..
Er det bare jeg som ikke ser hele innlegget til TS her..? Jeg får bare opp det som jeg har quotet nå. Men ser jo på svarene folk gir at jeg antageligvis mangler litt info..? [emoji85]
Er det bare jeg som ikke ser hele innlegget til TS her..? Jeg får bare opp det som jeg har quotet nå. Men ser jo på svarene folk gir at jeg antageligvis mangler litt info..? [emoji85]
Jeg får opp samme[emoji53]
Ser akkurat det samme som degEr det bare jeg som ikke ser hele innlegget til TS her..? Jeg får bare opp det som jeg har quotet nå. Men ser jo på svarene folk gir at jeg antageligvis mangler litt info..? [emoji85]
Mange fine navn her som jeg synes står best alene. Men så liker jeg ikke dobbeltnavn da
Da stemmer jeg på Mari LouiseTakk for svar. Jeg har to jenter fra før med dobbeltnavn, så det må nok bli det på tredjemann også
Som Lillerose skriver så ser heller ikke jeg noen avstemning her...Resten ligger som en avstemning over innlegget som du quotet?
Er sikkert appen, jeg er også på appen!Jeg ser heller ingen avstemning, er på appen så tenker det sikkert er derfor?
Appen her også så det er årsaken til at vi ikke fikk se hele statusen [emoji4]Er sikkert appen, jeg er også på appen!