Hjelp med navn!!!

karma1

Betatt av forumet
Vi var jo sikre på gutt denne gangen, men blir en liten jente til.. Vi sliter ekstremt med å finne navn så trenger noen kreative sjeler her inne sin hjelp, liker litt spesielle korte navn, mannen min er tyrkisk så gjerne utenlandske. Dattera vår heter Ayla Sofie å bil veldig at det skal matche bra med Ayla som vi bruker til daglig. Av navn vi liker er ; Ella, Miray, Leah, Nelah, Mirah, Aliye. Noen er utelukket Pga at de ligner for mye på Ayla, ellers skulle lillesøster fått hete Sofia men det går jo ikke... Blir gal, noen som har noen fine forslag??? Kanskje Melya?? Hva likte dere best av disse ? Nelly? Embla? Tihi :)

Jeg liker Leah og Mira (uten h, synes det ser rart ut med), men Mira passer bedre med Ayla enn Leah.

Takk dere, er vel Mira uten h jeg liker best, tror jeg,, akkurat nå hverfall.. Hehe

Mira var fint :) Og Embla, men jeg har litt sansen for norrøne navn da, så ikke rart jeg liker Embla :)

Leah, kjempe fint!

Takk alle sammen, ikke lett dette her, var sååå enkelt med storesøster :) nå har vi kommet opp med flere tihi... Nila, Meliya eller Neliya eller blir det kanskje litt for vanskelig ? Liker egentlig godt Neliya med trykk på liya om dere skjønner, synes dere det blir for rart,utenlandsk? Superflott med andres meninger her da jeg føler jeg er litt mettet og ikke helt klarer tenke klart

Back
Topp