Hjelp med med BARNEHAGESØKNAD!!

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Skal fylle ut: Ønsket plass fra dato :* (DD.MM.ÅÅÅÅ)
Trodde det var fast fra en dato i august? Kan man brått få i juni selv om man har søkt fra august eller omvendt?

Nedenfor kan du fylle ut opplysninger om sivilstatus, har/har ikke bil m.m. Vedr. sykdom, funksjonshemming m.v. i familien, må dokumentasjon fra sakkyndig instans sendes med post. Annen informasjon:

(hva ville dere skrevet her?)

Vi har søkt fra 1. august, men ønsker du oppstart andre datoer så er det jo bare å skrive det.

Vil ikke tro man får start før august.

Vedr det andre punktet så avhenger det av om jeg hadde hatt noe å fylle ut. Tror ikke det punktet var på vår søknad, for hadde det vært det så hadde vi nok skrevet om mors diagnoser -mtp at det kan gi prioritet.

Nå trodde jeg at du skulle søke om en BH (brystholdet...) Kjenner jeg er litt skuffa, men skal nok komme meg gjennom kvelden alikevell[8D]

På sivilstatus hadde jeg nok skrevet "gift", siden jeg er det. Og vi har bil, så tror jeg hadde skrevet at vi har en rød en... Ang familiesykdommer, så er vi vel ikke riktig vellbevart noen av oss, men har nok ikke noe på papiret. Funksjonshemming; "konstant ammetåke"

Det med datoen vet jeg ikke. Vi søkte inn vår gutt fra 1 august, og fikk fra 18 august, siden de var sommerstengt frem til da. Hadde ikke fått tilbud om plass fra juni da.

ORIGINAL: Lois Lane

Nå trodde jeg at du skulle søke om en BH (brystholdet...) Kjenner jeg er litt skuffa, men skal nok komme meg gjennom kvelden alikevell[8D]

På sivilstatus hadde jeg nok skrevet "gift", siden jeg er det. Og vi har bil, så tror jeg hadde skrevet at vi har en rød en... Ang familiesykdommer, så er vi vel ikke riktig vellbevart noen av oss, men har nok ikke noe på papiret. Funksjonshemming; "konstant ammetåke"

Det med datoen vet jeg ikke. Vi søkte inn vår gutt fra 1 august, og fikk fra 18 august, siden de var sommerstengt frem til da. Hadde ikke fått tilbud om plass fra juni da.

jeg å !![8D]

Haha, jeg også trodde du skulle søke om BH-brystholder [;)] Kjente jeg ble litt skuffet, kunne gjerne tenkt meg støtte for å få kjøpt store nok bh`er, hehe [:D]

haha.. du er ikke rekti Lois.
Menneh.. kan jeg snike med der at vi har vært å besøkt barnehagen eller er det frekkt?
Jeg vil jo at de skal velge oss....

dytt

vi søkte fra 1 aug, men fikk fra 8 aug siden barnehagen hadde sommerferie fram til da.
ellers er det jo bare å føre opp det de ønsker å vite. Hos oss måtte vi i tillegg føre opp kjernetiden vi ønsket for barnet i barnehagen.
er det ellers noe du lurer på ang søknaden, ringer du daglig leder i barnehagen du søker. [:)]

Ang dato du setter på søknaden. Dersom du vet dere er på ferie til f.eks 11.august, så skriver du bare at du trenger plassen fra da. Det er i forhold til tilvenning tenker jeg... De som ikke har noe hast med å få tilvenning helt i begynnelsen av august trenger man jo ikke skrive 1.08... Her er sambo lærer og begynner i jobb igjen rundt 18aug.. Derfor kommer vi nok til å sette startdato rundt 10. Det finnes de som har mer bråhast med å få plassen. Er du en av de, skriver du fra 1.august [:)]
Er i allefall det vi tenker her

ORIGINAL: TonjeJenta

haha.. du er ikke rekti Lois.
Menneh.. kan jeg snike med der at vi har vært å besøkt barnehagen eller er det frekkt?
Jeg vil jo at de skal velge oss....

Det er ikke frekt, men spørs om dere rykker oppover listen alikevell.

Og nei, jeg er ikke rekti på en flekk[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Skal fylle ut: Ønsket plass fra dato :* (DD.MM.ÅÅÅÅ)
Trodde det var fast fra en dato i august? Kan man brått få i juni selv om man har søkt fra august eller omvendt?

Nedenfor kan du fylle ut opplysninger om sivilstatus, har/har ikke bil m.m. Vedr. sykdom, funksjonshemming m.v. i familien, må dokumentasjon fra sakkyndig instans sendes med post. Annen informasjon:

(hva ville dere skrevet her?)

Bare pass på å skrive en dato i august. For hvis du beveger deg inn i september, kommer du utenfor hovedopptaket, og da kan du risikere å bli stående uten plass, selv om dere har krav på plassen..

Back
Topp