Hjelp med jobbsøknad

lenemor

Forumet er livet
Jeg skal søke jobber, og så trenger jeg litt hjelp fra dere. Det er nemlig en samlesøknad på mange stillinger, og jeg søker på alle... noen av stillingene er miljøterapeutstilling hvor man skal jobbe med bosetting av rusmisbrukere, mens de andre er saksbehandlerstillinger i NAV... og jeg er usikker på hvilke egenskaper jeg bør fremheve hos meg selv som kan virke positivt på begge typer stillinger

Her er det jeg har forleløpig (det er sånn elektronisk søknadsskjema på kommunenes sider, så jeg kan ikke være så veldig kreativ, jeg har begrenset med plass)

Jeg søker med dette på stillingene som kurator/saksbehandler og som miljøterapeut i NAV. Jeg er utdannet barnevernspedagog ved Høyskolen i Volda, hvor jeg ble uteksaminert våren 2008. Jeg har litt erfaring som miljøarbeider/terapeut gjennom arbeid på NNNN intstitusjon (hvor jeg hadde praksisplass under utdanningen og siden fortsatte som tilkallingsvakt) og i NN Kommune, Bustadtenesta. I årene før jeg tok utdanningen min arbeidet jeg lenge som kontorassistent/sekretær/kontormedarbeider, og har derfor god og bred erfaring med å yte service til kunder eller brukere og medarbeidere. Jeg er en positiv og lærevillig person som har et stort ønske om å gjøre en god jobb - for meg og for mine kollegaer og kunder. Jeg er en som raskt får kontakt med mennesker, som er sosial og som får menneskers tillit. Jeg er kreativ og liker å finne løsninger på problemer.

Jeg synes det sååå veldig bra ut jeg, Lene[:)] Lykke til og håper du får jobb[;)]

Synes det høres bra ut jeg... viktig å ha med at du er løsningsfokusert, og det har du jo med, og at du er god på å skape relasjoner , og det har du også med... skal sjekke på min hva jeg har brukt å ha med... (anbefaler deg å ta en kopi, etter en drøss sånne søknader blir en litt lei)

Bruker å skrive noe som dette + spesifikt for det jobben dreier seg om da selvfølgelig: