Hjelp med jobbsøknad

lenemor

Forumet er livet
Jeg skal søke jobber, og så trenger jeg litt hjelp fra dere. Det er nemlig en samlesøknad på mange stillinger, og jeg søker på alle... noen av stillingene er miljøterapeutstilling hvor man skal jobbe med bosetting av rusmisbrukere, mens de andre er saksbehandlerstillinger i NAV... og jeg er usikker på hvilke egenskaper jeg bør fremheve hos meg selv som kan virke positivt på begge typer stillinger

Her er det jeg har forleløpig (det er sånn elektronisk søknadsskjema på kommunenes sider, så jeg kan ikke være så veldig kreativ, jeg har begrenset med plass)

Jeg søker med dette på stillingene som kurator/saksbehandler og som miljøterapeut i NAV. Jeg er utdannet barnevernspedagog ved Høyskolen i Volda, hvor jeg ble uteksaminert våren 2008. Jeg har litt erfaring som miljøarbeider/terapeut gjennom arbeid på NNNN intstitusjon (hvor jeg hadde praksisplass under utdanningen og siden fortsatte som tilkallingsvakt) og i NN Kommune, Bustadtenesta. I årene før jeg tok utdanningen min arbeidet jeg lenge som kontorassistent/sekretær/kontormedarbeider, og har derfor god og bred erfaring med å yte service til kunder eller brukere og medarbeidere. Jeg er en positiv og lærevillig person som har et stort ønske om å gjøre en god jobb - for meg og for mine kollegaer og kunder. Jeg er en som raskt får kontakt med mennesker, som er sosial og som får menneskers tillit. Jeg er kreativ og liker å finne løsninger på problemer.

Jeg synes det sååå veldig bra ut jeg, Lene[:)] Lykke til og håper du får jobb[;)]

Synes det høres bra ut jeg... viktig å ha med at du er løsningsfokusert, og det har du jo med, og at du er god på å skape relasjoner , og det har du også med... skal sjekke på min hva jeg har brukt å ha med... (anbefaler deg å ta en kopi, etter en drøss sånne søknader blir en litt lei)

Bruker å skrive noe som dette + spesifikt for det jobben dreier seg om da selvfølgelig:

Jeg liker godt å å jobbe i team, og gjerne tverrfaglig, da man får se en sak fra flere perspektiv, og man kan spille hverandre gode. Men trives også godt med å jobbe selvstendig også, jeg har stor arbeidskapasitet. Liker både å jobbe stille og rolig på kontor, og å jobbe ute blant folk, så en jobb der man kan kombinere dette hadde vært helt topp :)

Jeg er positiv, åpen og ærlig, og liker godt å jobbe med all slags mennesker. Humor og godt arbeidsmiljø er noe jeg verdsetter veldig høyt i en travel arbeidshverdag. Jeg  liker å jobbe målrettet og løsningsorientert.

Takk skal du ha Oslojente

Monsoon - super tilbakemelding, tusen takk for hjelpen!!

syns dette ser veldog bra ut lenemor.. og jeg syns monsoon kom med en fin oppsummering.. lykke til!![:D]

Lykke til med jobb søking :-) synnes det du har skrev var kjempe bra og monsoon kom med kjempe fint innspill.De som får deg er kjempe heldig[:)]

Jeg er vant med en god CV og så en utfyllende søknad. Så jeg savner noe om dine egenskaper.

ORIGINAL: Actrine

Jeg er vant med en god CV og så en utfyllende søknad. Så jeg savner noe om dine egenskaper.

ja, men som sagt er det en elektronisk søknad, hvor det er ferdige maler for å skrive inn utdanning, yrkeserfaring, etc. Dette er kun søknadsteksten min - eneste friteksten i søknaden... og ja, det er egenskaper jeg ber dere om litt hjelp til å komme på... jeg har søkt masse jobber i mitt liv, men aldri i omsorgsyrker som dette

Jeg har aldri skrevet en søknad jeg, så det ser veldig bra ut sånn jeg ser det. Du har jo med de tingene som er viktig. Og Monsoon kom med noen bra tilbakemeldinger også.

ORIGINAL: lenemor

ja, men som sagt er det en elektronisk søknad, hvor det er ferdige maler for å skrive inn utdanning, yrkeserfaring, etc. Dette er kun søknadsteksten min - eneste friteksten i søknaden... og ja, det er egenskaper jeg ber dere om litt hjelp til å komme på... jeg har søkt masse jobber i mitt liv, men aldri i omsorgsyrker som dette

aha.. liker ikke slike søknader jeg hehe..

ORIGINAL: lenemor

aha.. liker ikke slike søknader jeg hehe..

Ikke jeg heller [&:] Et pes å fylle ut også, og lar seg ikke lagre heller...[:@]

Back
Topp