Hjelp med å tyde graviditetstest!

Bkno0335330

Flørter med forumet
Hei! Ny her! :)Vil noen hjelpe meg å tyde denne testen?
Setter pris på alle svar! :Heartred

Vedlegg

• test.PNG
    test.PNG
    6,1 MB · Visninger: 98
Vet ikke jeg ser noe på rett sted, kan være skygge jeg ser. Har du tatt ny test etter denne? Anbefaler å ta en ny i tilfelle dette bare var for tidlig.

Kan noen hjelpe meg ? Eg hadde eggløsning 5 okt.hadde inseminering den dagen. Test dato er i morgen. Eg har kun fått positiv test for 2 dager siden med en som måler 10 hcg.ingen CB digital tester er positiv men de er positiv når eg åpner de og ser på stripsene. Er alt håp ute. Er på syklusdag 25 av 29 .

Kan noen hjelpe meg ? Eg hadde eggløsning 5 okt.hadde inseminering den dagen. Test dato er i morgen. Eg har kun fått positiv test for 2 dager siden med en som måler 10 hcg.ingen CB digital tester er positiv men de er positiv når eg åpner de og ser på stripsene. Er alt håp ute. Er på syklusdag 25 av 29 .
Har du testet med CB ukesindikator? Denne slo ut tidlig på meg (1-2 uker). :Heartred

Har du testet med CB ukesindikator? Denne slo ut tidlig på meg (1-2 uker). :Heartred
Ja det er de Clearblue testene eg har åpnet hvor det er 3 streker i de. Vet at eg ikke ska åpne slike tester men eg klarer ikke å la være. Tok en sånn med 1-2uker i sted også men stod ikke gravid på og fremdeles 3 streker inni. Er all håp ute ? Viser de alltid 3 klare blå streker inni selv når ikke gravid?

Ja det er de Clearblue testene eg har åpnet hvor det er 3 streker i de. Vet at eg ikke ska åpne slike tester men eg klarer ikke å la være. Tok en sånn med 1-2uker i sted også men stod ikke gravid på og fremdeles 3 streker inni. Er all håp ute ? Viser de alltid 3 klare blå streker inni selv når ikke gravid?
Usikker, for har aldri åpnet de.. Sorry! o_O Kanskje noen andre her har erfaring med det.

Disse testene er som du jo allerede vet ikke ment for å åpnes, så de vil alltid ha disse strekene uavhengig av gravid eller ikke.

Har du prøvd med negativ filter fra snapchat ? Da får du opp hvis det er 2 streker
Det er det pålitelig? Syns min er klar skyggestrek bare? Uten farge? Men den viser jo 2 streker i negativ? Søker meg ihjel så fant kommentaren din heh.

Vedlegg

• 7E2DE7EC-3D62-48E5-A2C7-79B26D8E0CAC.jpeg
    7E2DE7EC-3D62-48E5-A2C7-79B26D8E0CAC.jpeg
    870,8 KB · Visninger: 31
  • E26199A5-C360-48EA-9315-71D329B88EAC.jpeg
    E26199A5-C360-48EA-9315-71D329B88EAC.jpeg
    587,7 KB · Visninger: 31
Back
Topp