Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd med negativ filter fra snapchat ? Da får du opp hvis det er 2 strekerHei! Ny her!Vil noen hjelpe meg å tyde denne testen?
Setter pris på alle svar!![]()
Har du testet med CB ukesindikator? Denne slo ut tidlig på meg (1-2 uker).Kan noen hjelpe meg ? Eg hadde eggløsning 5 okt.hadde inseminering den dagen. Test dato er i morgen. Eg har kun fått positiv test for 2 dager siden med en som måler 10 hcg.ingen CB digital tester er positiv men de er positiv når eg åpner de og ser på stripsene. Er alt håp ute. Er på syklusdag 25 av 29 .

Ja det er de Clearblue testene eg har åpnet hvor det er 3 streker i de. Vet at eg ikke ska åpne slike tester men eg klarer ikke å la være. Tok en sånn med 1-2uker i sted også men stod ikke gravid på og fremdeles 3 streker inni. Er all håp ute ? Viser de alltid 3 klare blå streker inni selv når ikke gravid?Har du testet med CB ukesindikator? Denne slo ut tidlig på meg (1-2 uker).![]()
Usikker, for har aldri åpnet de.. Sorry!Ja det er de Clearblue testene eg har åpnet hvor det er 3 streker i de. Vet at eg ikke ska åpne slike tester men eg klarer ikke å la være. Tok en sånn med 1-2uker i sted også men stod ikke gravid på og fremdeles 3 streker inni. Er all håp ute ? Viser de alltid 3 klare blå streker inni selv når ikke gravid?
Ok. Men takk for at du svarte og prøvde å hjelpe.Usikker, for har aldri åpnet de.. Sorry!Kanskje noen andre her har erfaring med det.
Disse testene er som du jo allerede vet ikke ment for å åpnes, så de vil alltid ha disse strekene uavhengig av gravid eller ikke.Ja det er de Clearblue testene eg har åpnet hvor det er 3 streker i de. Vet at eg ikke ska åpne slike tester men eg klarer ikke å la være. Tok en sånn med 1-2uker i sted også men stod ikke gravid på og fremdeles 3 streker inni. Er all håp ute ? Viser de alltid 3 klare blå streker inni selv når ikke gravid?
Det er det pålitelig? Syns min er klar skyggestrek bare? Uten farge? Men den viser jo 2 streker i negativ? Søker meg ihjel så fant kommentaren din heh.Har du prøvd med negativ filter fra snapchat ? Da får du opp hvis det er 2 streker