Hjelp med å tolke graviditetstest

tvillingfrue

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

Litt om meg: 29 år, har PCOS, og har fullført min 2. runde med Provera & Letrozol (første runde 2,5mg og andre runde 5 mg). Etter runde nr 2 med Letrozol, kunne gynekologen se to fine egg på ultralyd - ett på hver side - ENDELIG! :Heartred På denne runden nr 2, har jeg også fått Ovritelle for å hjelpe eggløsningen finne sted. Tar temperatur og har fått bekreftet eggløsning på syklusdag 13 på to apper, og syklusdag 14 på den andre appen (bruker 3 forskjellige).

Det er med andre ord første gang jeg får påvist eggløsning, har symptomer (har vært veldig oppblåst, trolig også grunnet Ovitrelle, hatt økt utflod siden eggløsning, og våknet i morges med veldig ømme bryster og lett kvalme - ergo også grunnen for at jeg valgte å ta testen i morges!).

I dag er DPO 11/12, og også første gang jeg tar en graviditetstest "på ekte". Aldri før har jeg hatt antydning til strekk, og lurer på om dere kan hjelpe meg tolke dagens tester?

Begge testene er tatt i morges, mandag, med morgenurin, rund kl. 6.

Skal for ordensskyld ta en ny test på onsdag (DPO 13/14), samt digitaltest på fredag (DPO 15/16), men vet ikke om jeg klarer å holde meg fra å fortelle mannen.. vi har gledet oss så mye til denne dagen og det føles helt feil å holde det hemmelig.. Har ikke fortalt NOEN ennå, men har så lyst å feire dette når jeg kommer hjem fra jobb!

Hva syns dere? Positiv, eller? :Heartred
 

Vedlegg

  • 844bbf79-b308-4b16-8854-ce7afe558afe.jpg
    844bbf79-b308-4b16-8854-ce7afe558afe.jpg
    16,5 KB · Visninger: 256
  • 74f9a2f9-dbe9-468b-b503-f74dec279cef.jpg
    74f9a2f9-dbe9-468b-b503-f74dec279cef.jpg
    14,9 KB · Visninger: 267
Last edited:
Hei!

Litt om meg: 29 år, har PCOS, og har fullført min 2. runde med Provera & Letrozol (første runde 2,5mg og andre runde 5 mg). Etter runde nr 2 med Letrozol, kunne gynekologen se to fine egg på ultralyd - ett på hver side - ENDELIG! :Heartred På denne runden nr 2, har jeg også fått Ovritelle for å hjelpe eggløsningen finne sted. Tar temperatur og har fått bekreftet eggløsning på syklusdag 13 på to apper, og syklusdag 14 på den andre appen (bruker 3 forskjellige).

Det er med andre ord første gang jeg får påvist eggløsning, har noe symptomer (har vært veldig oppblåst, trolig også grunne Ovitrelle, og våknet i morges med veldig ømme bryster og lett kvalme - ergo også grunnen for at jeg valgte å ta testen i morges!).

I dag er DPO 11/12, og også første gang jeg tar en graviditetstest "på ekte". Aldri før har jeg hatt antydning til strekk, og lurer på om dere kan hjelpe meg tolke dagens tester?

Begge testene er tatt i morges, mandag, med morgenuring, rund kl. 6.

Skal for ordensskyld ta en ny test på onsdag (DPO 13/14), samt digitaltest på fredag (DPO 15/16), men vet ikke om jeg klarer å holde meg fra å fortelle mannen.. vi har gledet oss så mye til denne dagen og det føles helt feil å holde det hemmelig.. Har ikke fortalt NOEN ennå, men har så lyst å feire dette hjemme når jeg kommer hjem fra jobb!

Hva syns dere? Positiv, eller? :Heartred
Syns den ser positiv ut :-)
 
Hei!

Litt om meg: 29 år, har PCOS, og har fullført min 2. runde med Provera & Letrozol (første runde 2,5mg og andre runde 5 mg). Etter runde nr 2 med Letrozol, kunne gynekologen se to fine egg på ultralyd - ett på hver side - ENDELIG! :Heartred På denne runden nr 2, har jeg også fått Ovritelle for å hjelpe eggløsningen finne sted. Tar temperatur og har fått bekreftet eggløsning på syklusdag 13 på to apper, og syklusdag 14 på den andre appen (bruker 3 forskjellige).

Det er med andre ord første gang jeg får påvist eggløsning, har noe symptomer (har vært veldig oppblåst, trolig også grunne Ovitrelle, og våknet i morges med veldig ømme bryster og lett kvalme - ergo også grunnen for at jeg valgte å ta testen i morges!).

I dag er DPO 11/12, og også første gang jeg tar en graviditetstest "på ekte". Aldri før har jeg hatt antydning til strekk, og lurer på om dere kan hjelpe meg tolke dagens tester?

Begge testene er tatt i morges, mandag, med morgenuring, rund kl. 6.

Skal for ordensskyld ta en ny test på onsdag (DPO 13/14), samt digitaltest på fredag (DPO 15/16), men vet ikke om jeg klarer å holde meg fra å fortelle mannen.. vi har gledet oss så mye til denne dagen og det føles helt feil å holde det hemmelig.. Har ikke fortalt NOEN ennå, men har så lyst å feire dette hjemme når jeg kommer hjem fra jobb!

Hva syns dere? Positiv, eller? :Heartred

Gratulerer..!:woot: Disse er positive
 
Ååå så kjekt å høre! Tusen hjertelig takk, jenter! Nå er det rett før jeg sprenger av glede og begynner å grine! Er så takknemlig for dette! Føler meg så utrolig heldig, og gleder meg til å dele nyheten med mannen min i kveld :Heartred

Kanskje skal jeg kjøpe en bolle på vei hjem, legge den inn i ovnen hos oss og vente på hans reaksjon? :laughing002:love017

Ha en flott dag, alle sammen! :love7
 
Gratulerer :happy093
 
Hei!

Litt om meg: 29 år, har PCOS, og har fullført min 2. runde med Provera & Letrozol (første runde 2,5mg og andre runde 5 mg). Etter runde nr 2 med Letrozol, kunne gynekologen se to fine egg på ultralyd - ett på hver side - ENDELIG! :Heartred På denne runden nr 2, har jeg også fått Ovritelle for å hjelpe eggløsningen finne sted. Tar temperatur og har fått bekreftet eggløsning på syklusdag 13 på to apper, og syklusdag 14 på den andre appen (bruker 3 forskjellige).

Det er med andre ord første gang jeg får påvist eggløsning, har symptomer (har vært veldig oppblåst, trolig også grunnet Ovitrelle, og våknet i morges med veldig ømme bryster og lett kvalme - ergo også grunnen for at jeg valgte å ta testen i morges!).

I dag er DPO 11/12, og også første gang jeg tar en graviditetstest "på ekte". Aldri før har jeg hatt antydning til strekk, og lurer på om dere kan hjelpe meg tolke dagens tester?

Begge testene er tatt i morges, mandag, med morgenurin, rund kl. 6.

Skal for ordensskyld ta en ny test på onsdag (DPO 13/14), samt digitaltest på fredag (DPO 15/16), men vet ikke om jeg klarer å holde meg fra å fortelle mannen.. vi har gledet oss så mye til denne dagen og det føles helt feil å holde det hemmelig.. Har ikke fortalt NOEN ennå, men har så lyst å feire dette når jeg kommer hjem fra jobb!

Hva syns dere? Positiv, eller? :Heartred
Så gøy:happy: gratulerer :Heartred
 
Jeg klarte selvfølgelig ikke vente til fredag med digitaltest! Vi er overlykkelige ❤️
 

Vedlegg

  • BF0118CF-DE87-4B18-AF28-46CE8FEE7DC2.jpeg
    BF0118CF-DE87-4B18-AF28-46CE8FEE7DC2.jpeg
    25 KB · Visninger: 176
Back
Topp