Hjelp med å få eggløsning

N

nybruker12345

Guest
Finnes det noen kjerringård eller naturpreparater som kan brukes for å hjelpe kroppen til å få eggløsning? I så fall hva?
Jeg skal til gyn for å få letrozol, men har ikke time før i april. Tenkte å prøve noe selv fram til det.
 
Finnes det noen kjerringård eller naturpreparater som kan brukes for å hjelpe kroppen til å få eggløsning? I så fall hva?
Jeg skal til gyn for å få letrozol, men har ikke time før i april. Tenkte å prøve noe selv fram til det.
Salvie te. Jeg har tidligere hatt alt fra tidlig til sen eggløsning (cd 9-cd19). Etter jeg har begynt med salvie te , så har jeg fått eggløsning mellom dag cd11-cd14 :)
Men vet ikke om det er salvie teen sin skyld eller bare syklusene Line som stabiliserer seg :)
 
Salvie te. Jeg har tidligere hatt alt fra tidlig til sen eggløsning (cd 9-cd19). Etter jeg har begynt med salvie te , så har jeg fått eggløsning mellom dag cd11-cd14 :)
Men vet ikke om det er salvie teen sin skyld eller bare syklusene Line som stabiliserer seg :)
Hvor lang tid bør man ha drukket den for å få effekt? Og hvor mye drikker man? :)

Jeg er på CD 3 i dag, og skal ikke ta letrozol denne PP fordi mannen er vekke, så det kunne vært spennende å prøvd salvie te for å se om den hadde noe effekt på meg.
 
Jeg har prøvd masse kjerringråd.
Grapefrukt juice fram til El. 1 glass. Uff va pyton og ble skikkelig kvalm hver dag.
Tok litt hostesaft. Men ble kvalmt dette å.
Jeg bruker letrozol nå. Ble gravid sist på dem.
Så jeg har troa igjen
 
Hvor lang tid bør man ha drukket den for å få effekt? Og hvor mye drikker man? :)

Jeg er på CD 3 i dag, og skal ikke ta letrozol denne PP fordi mannen er vekke, så det kunne vært spennende å prøvd salvie te for å se om den hadde noe effekt på meg.
Jeg har brukt den «dosen» som står anbefalt :)
Smaker ikke veldig godt men :happy090 Første pp jeg brukte den fikk jeg eggløsning på cd 11..
vet ikke hvor lenge du må bruke det , men det er hvedsaklig for å øke blodgjennomstrømningen,
Og noen kan få kortere syklus/el fortere.

Eneste som er viktig er å ikke drikke dette mellom el og ikm/for gravide . Sånn jeg har skjønt det
 

Vedlegg

  • IMG_3414.jpeg
    IMG_3414.jpeg
    256 KB · Visninger: 20
Angus castus dråper . 40 dråper i et shotglass med vann fra CD1 til EL . Den er også tryggere en salvie te . Det er mye greier med den , så ikke tørt å ta den selv . :)
 
Back
Topp