Hjelp,matrutiner!!??

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei er det noen her som har gode matrutiner som kanskje kunne gi meg tips??

før hadde jeg gode rutiner, men nå går det så lenge mellom hvert måltid.
å jeg får i meg for lite frukt og grønt, og klarer ikke spise middag. gruer meg hver dag til å lage middag pgr kvalmen:( men må jo lage middag til de andre her.

tips på sunne måltider mottas med stooor takk ;)

Er du glad i bær og slikt? Bringebær, blåbær, jordbær, druer og slikt med litt mager vanilje kesam og litt valnøtter om man vil smaker kjempe godt :)

jeg elsker bær men ikke valnøtter.......

tenkte litt på smoothie det er jo både sunt å godt da får man vel i seg det man trenger el hva?

tilegg til at jeg har noen barn i huset her som kanskje kunne hatt godt av det.......

ei jente på snart 8 som spiser forferdelig dårlig , å jeg blir så frustrert til tider. prøver virkelig å sette opp en plan
for oss alle slik at jeg får i jentungen det hun trenger. men sannelig ikke lett.

er smoothie for eks. greit som et måltid??

tenkte litt på smoothie det er jo både sunt å godt da får man vel i seg det man trenger el hva?

tilegg til at jeg har noen barn i huset her som kanskje kunne hatt godt av det.......

ei jente på snart 8 som spiser forferdelig dårlig , å jeg blir så frustrert til tider. prøver virkelig å sette opp en plan
for oss alle slik at jeg får i jentungen det hun trenger. men sannelig ikke lett.

Jeg føler vel ikke at smoothie er et fullverdig måltid da, men det er kanskje meg? Blir mett der og da, men skrubbsulten igjen rett etterpå..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Smoothie passer kanskje bedre som et mellom måltid? :)
Hva med egg? kokt, stekt, omelett eller eggerøre. Så kan du jo bruke salat, skiver eller noe annet som tilbehør? :) Sunt og godt også metter deten stund :)

I dag lagde jeg gele med fruktblanding oppi:) da får jeg dessert med frukt som er digg. Men dette var ikke noe middagsforslag eller noe veldig sunt. Men veldig godt

Takk for tips dere;) i går handla jeg inn masse forkjellig, smoothie, epler,bananer, eplejuice, gulerøtter litt diverse
så nå skal jeg nok klare å få i jentungen noe;)

handla inn et annet type knekkebrød kanskje det hjelper på.

sendte med knekkebrød ,banan og en gulerot i matpakka hennes på skolen i dag så er spent på om hu har spist det når hu kommer hjem fra skolen, snakka med pappan min i går å han mente jeg ikke hadde noe å beskymre meg for hu spiser 1 knekkebrød med hvitost til frokost og 1 knekkebrød på skolen . kanskje det ikke er så ille......

kanskje jeg er litt tullete;)

Back
Topp