HJELP! Mage....

Heilo

Blir kjent med forumet
Jeg er ifølge menstermin 6+0 idag, men fytti katta for en mage!! Jeg ser virkelig gravid ut, tilogmed sønnen vår på 5 kommenterte det idag, ikke er det mulig å holde den inn heller! Ikke er jeg oppblåst...dette er mitt tredje barn og fjerde svangerskap, men kan ikke huske jeg har fått mage så tidlig før...! Med første var jeg vel 16 uker før man kunne se noe, med andre rundt 10-12 uker...dette er skremmende altså! Det er iallefall vanskelig å skjule det...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Twins??:)

Jeg har samme problemet og det er mitt tredje barn. Vi har bare måttet fortelle det til venner og familie for jeg ser virkelig ut som jeg er 4 mnd på vei :p
Store gensere hjelper liksom heller ikke. Hoho, håper det stagnerer litt :p

2 små + spire <3

Ja det hadde liksom vært toppen av kransekaka..min bestemor har alltid sagt at jeg eller min søster kom til å få tvillinger! Det hadde vært megakoselig, men nei..det skal vel litt til at det er det :-)

Så koselig da! Men skjønner du synes det er litt tidlig. Man vil jo helst passere forbi de sikre 12 ukene før graviditeten blir offisielt!
:)
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Jeg har samme problemet og det er mitt tredje barn. Vi har bare måttet fortelle det til venner og familie for jeg ser virkelig ut som jeg er 4 mnd på vei :p
Store gensere hjelper liksom heller ikke. Hoho, håper det stagnerer litt :p

2 små + spire <3
Bra vi er flere, føler nesten det er litt flaut :O må vel avsløre til min mor snart, var ikke vanskelig å se hvor blikket hennes var idag!

Så koselig da! Men skjønner du synes det er litt tidlig. Man vil jo helst passere forbi de sikre 12 ukene før graviditeten blir offisielt!
:)
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Jeg hadde håpet å vente lengst mulig denne gangen før vi sa noe, men det kan jo bli heller vanskelig nå :-P Ikke for det, det kan jo være at det roer seg i maaange uker nå fremover :-)

Jeg er ifølge menstermin 6+0 idag, men fytti katta for en mage!! Jeg ser virkelig gravid ut, tilogmed sønnen vår på 5 kommenterte det idag, ikke er det mulig å holde den inn heller! Ikke er jeg oppblåst...dette er mitt tredje barn og fjerde svangerskap, men kan ikke huske jeg har fått mage så tidlig før...! Med første var jeg vel 16 uker før man kunne se noe, med andre rundt 10-12 uker...dette er skremmende altså! Det er iallefall vanskelig å skjule det...

Hoho, du er IKKE alene! Magen står rett ut her også og har ikke sjangs til å trekke inn! Litt morsomt, men samtidig litt plagsomt for man får ikke skjult graviditeten så godt frem til uke 12 :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Her og syns je magen begynner å vise seg, kjenner d på enkelte bukser.. Kom ikke så tidli sist ( fødte 19.juli 2012)
Blir oppblåst mot kvelden så da blir d enda mer tydelig.. Spørs vel hvor lenge vi kan holde d for oss selv..

Jeg føler meg skikkelig mett alltid:S og jeg fikk spørsmål fra min fra om jeg var gravid igjen. Og det var når jeg ikke visste om det:P

Back
Topp