Hjelp! - Mørk brun utflod

LeneV

Blir kjent med forumet
Er kjempenervøs!!! [:o]

Har de siste dagene hatt mørk brun utflod. [:(] Fjerde dag i dag. kan minne om gammelt blod?? Har slått meg til ro med at det sikkert er et lite blodkar som har bristet eller noe ufarlig, men synes det begynner å dra ut nå som det er 4. dagen. Det er ikke mye som kommer, litt i truseinnlegget og når jeg tørker meg etter dobesøk...

Hva skal jeg gjøre jenter?

Er 11+3 uker på veg.

Blir kjempetakknemmelig for svar!

hei
du kan jo snakke med lege eller jordmor, for å høre hvorfor det er sånn. håper det ikke er noe galt fatt. hadde det sånn med nr 3 her, var på ul da, var morkaka som låg litt for langt ned, men det ble så ho trekt seg oppover på rett plass. håper det går bra med deg, skal krysse det jeg har.[;)]

hei hei! jeg hadde det også sånn rundt uke 11. men det ga seg etter en uke ca, og etter det har jeg ikke hatt noenting. legen sa det mest sannsynlig hadde med stress på jobben å gjøre. så alt er sikkert i orden. men er jo selfølgelig betryggende å gå til legen å få bekreftet at alt er i orden. Lykke til!!!!!

Jeg har også hatt det slik i et par dager nå. Tykk, kremete, rosabeige utflod. Jeg vil ikke miste igjen!!! Skal ta det med ro og se det an. Håper det går bra. Jeg er 9+2.

Jeg har ikke hatt noe sånt under svangerskap,men på slutten av en mens har jeg hatt det ofte....
Ikke for å skremme eller noe men jeg tror jeg hadde oppsøkt lege....Håper det går bra med deg[;)]

Jeg opplevde det samme, da jeg var gravid.Det varte i ca en uke.Legen min sa at det hadde med hormoner å gjøre.Kjenner to andre jenter som også har opplevd det.Dem hadde også helt normale svangerskap ellers og har barn i dag.Det er også blitt skrevet om på forumet tidligere.Så det virker som det ikke kansje er så uvanlig[;)Men det er jo uansett greit og nevne det for legen! Jeg synes ikke du burde engste deg[;)]

Back
Topp