Hjelp! Lyster!

KSTMK

Forelsket i forumet
Fikk så fryktelig lyst på sushi nå... Men det mente mannen var umulig å få tak i på denne tiden av døgnet... Han er ute å leter nå :)

Hva er deres lyster??
Håper noen andre der ute har noen gode forslag til god mat :)

Fikk så fryktelig lyst på sushi nå... Men det mente mannen var umulig å få tak i på denne tiden av døgnet... Han er ute å leter nå :)

Hva er deres lyster??

Haha så morsomt:D. Åh har bare så lyst på sushi selv.. men har ikke turt å spise det..

Mannen her gravde seg godt ned i sengen da jeg nevnte dette for han, og håper jeg ikke får lyst på hihihi
Frister med fisk, spist det fem dager på rad nå. Vil ha sushi men koster litt for mye for januarbudsjettet

Har ikke fått noen lyster ennå :) Ingen som er sånn at jeg mÅ ha de.

Håper forresten det blir sushi på deg;)

Ble ikke sushi :( Etter en ringerunde til alle plasser som muligens har sushi midt på natta fant han ut at han måtte kjøre 40 min for å få tak i... det skal han få slippe :p:p Så da ble det baguette med reker fra nermeste bensinstasjon... som heldigvis bare er rett nedi gata ;) Snille mannen min :love7

Haha så morsomt:D. Åh har bare så lyst på sushi selv.. men har ikke turt å spise det..
Sushi er helt greit å spise selv om man er gravid. :) Er bare enkelte fiskesorter man skal holde seg borte fra. Vis du gir beskjed på sushi stedene så vet de hvilke ;) (bla tunfisk iallefall )

Elsker sushi. Spiste det så mye i første trimester at nå smaker det ikke like godt lengre. Ikke hatt noen skikkelig dilla på noe, men kjøpt ting fordi jeg fikk lyst på. Appelsiner var godt en periode, nå orker jeg ikke skrelle de selv så ikke spist det etter mannen reiste :-p

Haha, nei ingen lyster/noe jeg må ha.
Merkelig...
Hadde noen i begynnelsen med det gikk over.

Kjenner jeg er glad jeg ikke har noe jeg MÅ ha.. Vil tro at også mannen her er glad for det:D

Hadde noen dager for en stund siden der jeg kjente at jeg hadde lyst på sushi. Kunne klare meg uten men den sterke lysten gav seg ikke før jeg hadde spist det. Kjenner jeg fikk skikkelig lyst på sushi nå haha :)

Sushi er helt greit å spise selv om man er gravid. :) Er bare enkelte fiskesorter man skal holde seg borte fra. Vis du gir beskjed på sushi stedene så vet de hvilke ;) (bla tunfisk iallefall )

Hmm ja føler ikke at det er så mange fiske sorter igjen da? Smørfisk er visst også ikke bra.. og det er jo nammm..

Ingen spesielle lyster her heller. Hadde oppheng på ferskpressa appelsinjuice, drikker det jo enda, men nå MÅ jeg ikke ha det.. Får akutt lyst på ting, men det er gjerne fordi jeg ser andre har det. Blir som en unge :p Men så fort jeg får det selv, er det som regel ikke noe godt..

Hva er deres lyster??
Har ikke så veldig med lyster denne gangen, men forrige gang var jeg helt gal etter aloevera juicen til forever living hehe :)

Har hatt perioder med ting jeg har hatt lyst på, bl.a kålerabi, appelsinjuice og appelsiner, men det er ikke krise i hjemmet om vi ikke har det tilgjengelig. Med eldstemann var det krise om jeg ikke hadde 1l melk uåpnet melk i hus :p

Back
Topp