Hjelp litt erfaring??

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hadde el 3. eller 4. Januar og mye sex før men dessverre ikke på dagen! Så har en svømmer kommet fram er det nok jente ;-) ikm nå på fredag eller lørdag. Hadde litt farget utflod på tirsdag som forsvant fort. Først trodde jeg mensen kom tidlig, men har lest litt og finnes visst en sjanse å blø noen dråper når egget fester seg. Stikker en del i livmoren også og det har det gjort siden før helgen. Ellers har jeg ingen symptomer - er ofte kvalm og svimmel til vanlig så vanskelig å vite. Ingen stor forskjell med puppene, hva jeg har lagt merke til, men nå er det jo i så fall veldig tidlig! Det er første barnet og vi har "prøvd" ikke-aktivt siden september og før det hadde jeg gått på p-piller i 12 år!! Så jeg forventet ikke at det skal gå fort, men litt utålmodig blir man jo!!! Men i følge min babyverden.no-appnså er forventet termindato for meg 30.September.

Som sagt har ikke barn og aldri vært gravid (hva jeg vet) så veldig rookie her ;) Så kom gjerne med egne erfaringer og tips! Klarer ikke vente til IKM når jeg føler som jeg gjør!
 
Jeg hadde vondt i magen og mensensmerter ca en uke før forventet mensen, og et par dager før forventet mens begynte vondt i puppene..
Utrolig trøtt og kubber rett som det er på ettermiddagen her..og kjenner alle mulige rare lukter.. høres det kjent ut?
I så fall er det mine symptomer ;)
 
Åh det hørtes jo bra ut :-D hvor langt er du på vei?

Mitt problem er jeg er "konstant" gravid haha ;-) har ekstremt god luktesans og kan ikke en gang gå med søpla for det lukter for vondt + har problem med magen så mye kvalm og svimmel. Så gravidsymptomer har jeg alltid :-p har silikon derav lite følelse i brystene så tror ikke at jeg skal kunne kjenne så mye i de.
Dumt at jeg er så rar ;-) men jeg får bare sikte meg inn på en normal syklusmåned selvom det er så vanskelig!!!
 
Så spennende :-) Har du testet? Krysser fingrene for festeblødning og liten spire! :-)
 
Ja jeg testet på morgenen i dag, men med sånne billige sticks og mener det ikke var, men er nå bare i 11 dpo så jeg gir ikke opp håpet ;-) kanskje kjøper meg en digital en som jeg kan ta på lørdag om det ikke hender noe :-) så at du selv er gravid! Gratulerer :-D spennende!
 
Ah takk for tips! Hva er best for å påvise tidlig?
 
Jeg testet negativt med digital test 5-6 dager før IKM. Positiv digital test 3 dager før IKM. Jeg var 99% sikker på at jeg var gravid bare dager etter el. Nøyaktig 5 dager etter el hadde jeg en miniblødning (har aldri det ellers), drømte veldig, stikkinger i siden, tisse hele tiden osv. Ble litt usikker da jeg hadde en liten blødning til noen dager før IKM (på selveste julaften). Men da mensen ikke kom etter den, selvom det fortsatt var noen dager igjen så testet jeg positivt. Jeg synes det var deilig å se det svart på hvitt på den digitale. GRAVID 1-2 uker :)
 
jeg testa 3dager før mensen og da skulle den være 60%sikker eller noe sånt, den ble negativ selv om jeg hadde alle symptomer og var98%sikker på at jeg var gravid, men fikk ikke testa igjen før 6etter ikm og da va jeg egentlig veldig sikker, men litt forvirra over at den første var negativ.. men den ble positiv :)

har en datter på snart 2år og ho ble unnfanget 4 dager etter el.. trodde jeg var "trygg" så lenge etter.. men uansett skulle en tro at guttecellene svømte fortere ;)
 
Takk for alle erfaringer hjelper å høre andre som har vært/er i samme situasjon :-)
 
Jeg hadde el den 3 januar og har ikm på fredag! :) Tok billigstrimmel idag, bittelitt usikker på om jeg kan skimte en strek ;) Har aldri brukt billigstrimmel før, men med de tre andre så fikk jeg ikke positiv test før 3-7 dager etter ikm, så tydeligvis produserer jeg hcg seint. Får smøre oss med tålmodighet! :) Har litt symptomer som murring og stikk i magen, samt høy livmortapp, men den kan jo variere ;) men hadde faktisk mye mye mer de mnd mensen har kommet, nå vet jeg vi traff el hvertfall, hadde rosa blødning rundt eggløsning, og da har jeg hørt vi er mere fruktbar, så krysser fingrer! :)


Mom2three♡Venter nr.4 juli2014 <3
 
Ser jeg hadde glemt å fjerne teksten fra da jeg mistet tidligere. Venter ikke i juli, men forhåpentligvis 29 september, etter terminkalkulator :D


Mom2three♡
 
Jeg hadde ingen symptomer frem mot ikm, men hadde en liten følelse pga lite mensmurringer.
Skulle egentlig ut med venninnegjengen men droppet det, og 2 dager senere kom det en ekstra strek på testen :)
11 dpo.

Men det skal sies at vi var prøvere i 7 mnd og i løpet av den perioden hadde jeg ofte en følelese uten at det stemte.
Hadde også symptomer som ømme pupper, murringer, stikninger osv. stort sett var det nok innbilt og i håp om at det skjedde noe hehe :)

Så det viste seg at den mnd hvor jeg ikke kjente noen ting, da var det klaff :D
 
Åh Mummitroll90 håper på det beste for deg ;-)

Ja det kan være kroppen som innbiller seg, men aldri hart sånne følelsen før og nå har vi jo "prøvd" siden september! Får nok bare smøre meg med tålmodighet og krysse fingrene for att tante rød ikke kommer på besøk på lørdag! ;-)
 
Back
Topp