Hjelp, løs hud etter slanking

Brunette87

Forelsket i forumet
Nå har jeg gått ned snart 10 kg (mangler ca 2 kg til) på 2-3 mnd. Jeg skal enda gå ned ihvertfall 10-13 kg til, å har jo sett at vekta viser vektnedgang, bildan viser forskjell før og etter slanking, klærne er blitt store, småe gamle klær passer plutselig igjen, men det som ga meg panikk var når jeg oppdaga at huden er blitt løsere. Jeg har ikke gått på dietter, slankekurer eller lignende. Går til og fra jobb nesten hver dag, bruker trapper etc. Har kutta ut godterier, kaker, brus og sukker. Så hvordan blir man kvitt løs hud? Kan man få dekket opr. etter slanking? Noen med erfaringer. Hjelp.
 
Mener man får dekket operasjon om huden har mer enn 5 cm overheng
 
Mener man får dekket operasjon om huden har mer enn 5 cm overheng

Ja ok, men aner jo ikke per dags dato hvor mye hud det blir etter 20 kg slanking da. Hele slankingen ga meg plutselig avsmak.
 
Ja ok, men aner jo ikke per daga dato hvor mye hud det blir etter 20 kg slanking da. Hele slankingen ga meg plutselig avsmak.

Ser den :/
Har nå gått ned 26 kg selv og har fått litt løst på magen.. langt unna noe reelt overheng. Dessverre er det kun operasjon som kan fikse det..
 
Ser den :/
Har nå gått ned 26 kg selv og har fått litt løst på magen.. langt unna noe reelt overheng. Dessverre er det kun operasjon som kan fikse det..

Men sies det ikke at noe av huden skal trekkes tilbake? at man skal drikke mye vann og trene styrke?
 
Men sies det ikke at noe av huden skal trekkes tilbake? at man skal drikke mye vann og trene styrke?

Veldig personavhengig tror jeg. Håper for deg at det trekker seg inn. For min del ser det ut å ikke være særlig håp om det :/
 
Veldig personavhengig tror jeg. Håper for deg at det trekker seg inn. For min del ser det ut å ikke være særlig håp om det :/

Off. Har alltid vært slank, til å med undervektig, men så este jeg opp i vekt på vgs. Mye pga mobbing og mistrivsel. Har alltid hatt toppkarakteter på skolen og er vel en grunn til mobbingen. Og nu slanker jeg meg, men får jo helt avsmak når man plutselig går fra overvekt til løs hud. Det er liksom bare magen og hoftene som er store, føler meg som en slank person fanget i en tykk kropp. Har pæreform kropp, så det ser jo veldig rart ut med løs hud nu. :(
 
Back
Topp