Hjelp! Kynnere.... MASSE...

Anntin

Forelsket i forumet
Hei
[:@][:@][:@][:@]Jeg har begynt å få så masse kynnere. Hvor mange i døgnet aner jeg ikke, MANGE... De kommer bare jeg snur meg i senga liksom, og når jeg ligger helt rolig forsåvidt....
De er ikke vonde og relativt kortvarige, max ett minutt, oftest kortere. Bør jeg bekymre meg? Bør jeg sykemelde meg? Jobber 80% som sykepleier, endel ståing, og "bøy og tøy"...
Redd for for tidlig fødsel evt, innleggelse for å forbygge.... (gravid med tvillinger

Veit ikke jeg, men syns nå du burde snakke med jm om dette, er jo ikke bare å sykmelde seg[:)]

det er legen som kan eventuelt sykemelde deg. ta en snakk med han eller henne du[;)] 

Veit jo at det er legen som sykemelder.... [;)]
Lurte liksom på om det kunne være normalt, om andre hadde det på samme måte... og om jeg gadd å bruke halve dagen imorgen på å ringe legekont. og resten av dagen på venterommet....

jeg syntes du skal foireslå å bli sykemeldt... eventuellt aktiv sykemeldt 50% og sykemeldt 50%    

er noe genialt som heter tilrettelegging og , på min jobb leier de inn xtra folk for meg og får det dekket av trygdekontoret...

ORIGINAL: kosejenta

du bør absolutt ta det med ro ja

få deg en legetime og få ei sjukmelding og roe ned. Jobben som sykepleier er travel og hektisk nok om man ikkje er gravid, og med to i magen er du vel ekstra "utsatt" for tidlig fødsel også (?)

Ringte jordmor, som ville at jeg kontaktet lege. Burde ta det rolig en stund. Men legen er visst borte til 14/4 så da fikk jeg 100% sykemelding frem til det! Så da blir det enda mer tid her inne he he he.
Kjøpt vogn idag da... Emmaljunga tvilling vogn 05- modell. Kult, en ting på plass...

Back
Topp