~*LilleBlomst*~ Forumet er livet VIP 22 Mar 2011 #3 Kan også legge til at jeg har vært sånn en uke snart. Etter at jeg har våkna så kjennes det ut som om jeg må brekke meg.[&o]
Kan også legge til at jeg har vært sånn en uke snart. Etter at jeg har våkna så kjennes det ut som om jeg må brekke meg.[&o]
~*LilleBlomst*~ Forumet er livet VIP 22 Mar 2011 #5 Har akkurat vært hos legen. Og der var det ikke noe galt. Eller tok prøver av alt for ca 3 uker siden.
Har akkurat vært hos legen. Og der var det ikke noe galt. Eller tok prøver av alt for ca 3 uker siden.
_Nanne_ Forumet er livet VIP 22 Mar 2011 #8 Stress og søvnmangel? Jeg blir kvalm og svimmel når jeg har for mye å tenke på og sover litt for lite...
Stress og søvnmangel? Jeg blir kvalm og svimmel når jeg har for mye å tenke på og sover litt for lite...
~*LilleBlomst*~ Forumet er livet VIP 22 Mar 2011 #9 Kan jo være. Har jo akkurat begynt i ny jobb og greier så.[:)]
B Bruker552mar Forumet er livet 22 Mar 2011 #10 LAVT BLODSUKKER.. Særlig om du har det på morgenen, da er det jo lenge siden du har spist..
~*LilleBlomst*~ Forumet er livet VIP 22 Mar 2011 #11 Men skal det ikke gi seg etter man har spist da?[8|]