hjelp, kulepenn på hvit sofa

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Da bør min sønn være rimelig glad for at han er ute med pappa for øyeblikket...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Del lille djevelen har tegnet på den hvite nye sofaen med kulepenn. Han vet at vi kun tegner på papir.
Så nå er jeg hakke tute meg, dritt sinna- grrrrrrrrr

Tips til hvordan få det bort noen???
Om jeg klarer å få det vekk, skal jeg la gutten slippe å sove ute i natt, hehehe.

Ja ja, de barna. Pust inn pust ut, finn en klut. Skrubb skrubb og glem hele greia

Vanish spray..? Eller 40/60? Ikke prøv zalo da den setter grønne flekker...

Håper virkelig det forvinner...![&:]

er det vanlig stoffsofa eller skinn?? For er det skinn så prøv å ha grønnsåpe på en klut og gni det inn i skinet. ladet virke litt og tørk med vann.

stoff sofa, men er jo rimelig idiotisk å ha hvit sofa når man har unger, men men. Lekkert er/var det. Hehehehe

Du kan prøve å bio-tex spray på flekkene og la det virke i 5 min ca også hive det i vaskemaskinen etterpå, det gjør underverk på mine flekker [:D]
Håper det hjelper[:D]

ORIGINAL: Linda MK

stoff sofa, men er jo rimelig idiotisk å ha hvit sofa når man har unger, men men. Lekkert er/var det. Hehehehe

Hehe va d første æ tenkte på... Koffør i all verden har di kjøpt hvit sofa!? [;)]
Min beige semskaskinn sofa e bært opp på lofte, og ny billig mørk sofa med avtagbare puter i, e kommen inn i stua...

Zalo rett på flekken funke som fy, la d virke litt, ta så en klut m varmt vann og gnikk forsiktig av...

ORIGINAL: lanoliten

ORIGINAL: Linda MK

Hehe va d første æ tenkte på... Koffør i all verden har di kjøpt hvit sofa!? [;)]
Min beige semskaskinn sofa e bært opp på lofte, og ny billig mørk sofa med avtagbare puter i, e kommen inn i stua...

Zalo rett på flekken funke som fy, la d virke litt, ta så en klut m varmt vann og gnikk forsiktig av...
[/quote

er heldigvis ikea sofa som jeg kan ta av trekke på:) men hadde ikke tenkt at det skulle være kulepenn på den, det er jo ikke lett å få vekk

IKEA SOFFA!!!! Dem fleste har avtakbart trekk som kan vaskes *gni det inn* [8D][8D][;)][:D]

om nok bare innse at jeg må ta av trekke og vaske det ja, det varte i 3 uker, hehehe. Tror jeg skal kjøpe ennå et ekstra hvit trekk assa

ÅÅÅ kan du kjøpe separate trekk t sofaen! Og velge forskjellige farge?? D e jo bære genious!
Så kan man jo bære kjøpe nytt trekk etter på man blir lei [:)] *vil også ha*

Håpe du får det bort og jeg vil vite hvordan!!! Her tegnet snuppa med fettstift i min beige stoff sofa... [:@] Syns heldigvis ikke så sinnsykt, men irriterende nok.

Prøv hårspray.
Brukte dette da min lille engel tegnet med sprittusj på gulver, har brukt det på kulepenn også.
Pøs på med hårspray la det virke litt og så god fuktig klut.
Lykke til!

Jeg brukte hårspray og eg fuktig svamp.. ble borte :) nå skal det sies at vi har skinn sofa..

men det var ei som hadde sett det på ett program at hårspray var perfekt for fjerning av kulepennflekker..
funka her [:D]

Back
Topp