Hjelp!!! Katepiss på madrass!!!!

LTomineFj

Gift med forumet
Nå har jeg vaska madrasstrekket og madrassa til Adrian..skifta på senga fler ganger, lufte madrassa, lufta sengtøyet....det lukter fortsatt kattepiss av den [:'(] Forbanna møkkakatte...eller møkkagubbe som glemte å slippe ham ut......

Hva gjør jeg nå da?

Kattepiss er vanskelig, jeg måtte kjøpe ny madrass [&:]

Vaske med eddik.

Kaster madrassa og kjøper ny [:)]
det beste rådet som finnes når katter tisser på en madrass [;)]

Jeg jobber i dyrebutikk, å der har vi noe som heter "stink remover spray". Men kan ikke garantere at du kan bruke den der babyer skal sove[8|] Husker ikke hva den inneholder. Men om det er dyrebutikk i nærheten av der du bor, kan du jo sjekke det ut.

Hvis ikke må du kansje bare kaste den[&o]

sliter med det samme her, bare en sofapute.. har latt den ligge ute på verandaen å reine ned noen dager nå med sterk såpe, så skal bare vente på at den tørker for å ta en lukte test...[:'(] Er noe forbasa her \k det katte pisset..

ORIGINAL: *Odin*

Jeg jobber i dyrebutikk, å der har vi noe som heter "stink remover spray". Men kan ikke garantere at du kan bruke den der babyer skal sove[8|] Husker ikke hva den inneholder. Men om det er dyrebutikk i nærheten av der du bor, kan du jo sjekke det ut.

Hvis ikke må du kansje bare kaste den[&o]

Han er jo ikke baby lenger....er to år.
Så det skal jeg sjekke... Men er ikke all verdens kostnad å kjøpe ny madrass da, er bare så ergelig, for den er relativt ny (kjøpt til jul i fjor).

ooops... Fikk ikke med meg at det var gutten jeg[8|]
Men mener det står at du kan bruke den på sofaer o.l. Så ville sjekket det ut iallefall. Evt lufte madrassen etter du har brukt d. Lykke til...

Back
Topp