Har 2 kaniner som klarte komme inn til hverandre 2 ganger på noen mnd men det kom aldri barn så sjekket jeg de igjen og begge så ut som gutter!
De har gått sammen hver dag i 2 mnd og i dag når jeg skulle mate de fant jeg en hardt skadet og død bebis
ringte ei venninne og fikk ho bort hit og vi fant 5 stk til..3 døde totalt og 3 som lever!
Tror dere ho vil ta vare på de 3 som er igjen? Fikk mamman inn i et bur med de 3 og all pelsen ho rev av seg og de ligger nå på badet med varmekabler og fred og ro..ho ligger ved siden av de!
Den ene mangler ene frem foten sin....!
De var veldig kalde men etter en time inne nå beveger de seg masse hvertfall.
Leste de skal ha mat en gang i døgnet så tenkte høre med dyrlegen om jeg kan gi de mat selv om ikke ho gjør det da..noen tips eller erfaring?
De har gått sammen hver dag i 2 mnd og i dag når jeg skulle mate de fant jeg en hardt skadet og død bebis

Tror dere ho vil ta vare på de 3 som er igjen? Fikk mamman inn i et bur med de 3 og all pelsen ho rev av seg og de ligger nå på badet med varmekabler og fred og ro..ho ligger ved siden av de!
Den ene mangler ene frem foten sin....!
De var veldig kalde men etter en time inne nå beveger de seg masse hvertfall.

Leste de skal ha mat en gang i døgnet så tenkte høre med dyrlegen om jeg kan gi de mat selv om ikke ho gjør det da..noen tips eller erfaring?