Hjelp... kan noen gi meg et spark bak?

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Trenger virkelig et spark bak her nå. I løpet av de to neste ukene skal eg ha 4 kurs, og eg har ikke begynt å lage det eg skal ha på noen av kursene ennå. Hver gang eg setter meg ned med scrappepulten, så ender eg opp med å lage alt mulig annet. I tillegg har eg 25 julekort som må lages, to gaveesker, 8 melkekartonger som skal gis bort i gave til de i barnehagen, 3 LO'er til designteam og en drøss gavelapper..... Mister jo helt motet bare av å tenke på det[&:]

Hihihihi....

Når man har for mye å gjøre mister man motivasjonen. Såe da er det bare å ta en pause eller sette seg opp delmål!
Lykke til med kreeringa, dette skal du klare!!

Du må bare begynne i en ende og krysse av for hver ting du får gjort. Jeg har det og sånn i perioder. Godt med pauser av og til også

Få fingeren ut og sett i gang!!
Hahahaha[:D] Neida. Gjør som Bettand sier, lag en liste og kryss av for hver ferdige ting! You can do it!! GO GO GO!!!![:D][:D][:D]

Jeg skal vel ikke si noe for høyt siden jeg er i samme situasjon selv
Men siden jeg VET hvor fantastisk flink du er, og vet at du tryller frem magiske ting når du er i seget, så sier jeg:
Klem og gleder meg til å se resultater! [:)]

Hadde du vør litt nærmere sku du joggu fått ett spark bak også!![8D][:D][:D][:D]

Back
Topp