hjelp..ka gjer eg

teba

Gift med forumet
nå er et femte natta på rad eg går å bære/er våken med j.o etter /gjennom hostekule...føler ikkje at astma-medisinen hjelper..kor fort skal ein sjå betring??
han tetner til på same tidspunktet kvar natt og hoster fryktelig..einaste eg ikkje har gjort nå er å totalvaske ned senga og skifta madrass og sengekle...
eg er faktisk redd syns hosten har utarta seg...kan /bør eg forlange ein innlegging for observasjon...har vert nok nå: to pencilinkurer uten at noke er betre..dog heller ikkje verre..
men nå siste døgna syns eg det er begynt å verte "verre"..er ganske fortvila!!!!![&o]

Snakk med legen din, krev en sjekk på sykehuset. Pollen er i full sving, og variasjonen i været nå om dagen gjør ikke ting lettere for astmatikere.

Har du forsøkt homeopati? Jeg er blitt rådet til å forsøke det for min astma/allergi når svangerskapet er over [:)][;)]

ja ring legen din å be om en sjekk på sykehuset....
det kan da ikke være noe godt å gå sånn stakars[:'(][:'(]

ja eg har gjort klar til nok ein vask og støvsuging på soverommet..har rydda og lufter ekstra godt..skjønner ikkje at det ksla hjelpe, for vi sover med vindu opent og gjer det som står i bøka allereie!
har bestemt at dersom han ikkje vert betre over helga så skal han til lege mandag og da krever vi innlegging på barneklinikken for observasjon!
Uff håper han vert betre...er trøtt og sleta..men jammen har eg uante krefter lell..tydlegvis!
takk for svar!

Back
Topp