Hjelp! Jobb og spekemat

BabyBluum

Elsker forumet
Himmelbarn
*Aprilbaby 2018*
Septemberlykke 2024
Er på jobb på bolig hvor vi spiser felles måltider. Idag er det blant annet bruschetta med spekeskinke på menyen, som brukeren skal være med å lage. kan jeg spise litt eller det fyfy? Ingen her som vet jeg er gravid, vil hvert fall ikke at bruker skal få vite det enda. Noen tips?

Jeg personlig tenker at det ikke er krise, men hva med å si at du ikke liker spekeskinke? ;)

Jeg ville ikke gjort det. Liten sjanse for at det er smitte, men om det er det så kan det gi store skader på fosteret.
Så jeg hadde heller latt være å spise det, si jeg ikke har lyst på akkurat det, enn å risikere at noe går galt med babyen. Høres ut som det er andre alternativ og? :)

Er på jobb på bolig hvor vi spiser felles måltider. Idag er det blant annet bruschetta med spekeskinke på menyen, som brukeren skal være med å lage. kan jeg spise litt eller det fyfy? Ingen her som vet jeg er gravid, vil hvert fall ikke at bruker skal få vite det enda. Noen tips?
Kanskje du litt diskré tar mat på tallerken, men lurer den unna.... det gjorde jeg i lignende situasjon

Får ikke til tagge alle her. Men tusen takk for tips damer:)
Vil ikke vekke noen mistanker når det er andre damer til stede, blir jo paranoid og tror alle legger merke til det[emoji14] har ikke noen brukere, som en del av tilrettelegginga, noe de har spurt om allerede.
Tør ikke ta sjansen på å spise det, men det er liksom forretten så må enten takke nei eller evt ta bruschetta og la være å spise spekeskinka.

Ble til at jeg begynte å spise bruschettaen uten å spise spekeskinka. For så å si at jeg ikke liker det så godt, så tok det bort. Tror ene kollegaen fikk mistanker men hun sa hvert fall ingenting.
Vurderer nesten å begynne å fortelle folk snart, er jo så slitsomt med disse hvite små løgnene

Ps! Fant nå ut hvordan man tagger flere[emoji14]

Ble til at jeg begynte å spise bruschettaen uten å spise spekeskinka. For så å si at jeg ikke liker det så godt, så tok det bort. Tror ene kollegaen fikk mistanker men hun sa hvert fall ingenting.
Vurderer nesten å begynne å fortelle folk snart, er jo så slitsomt med disse hvite små løgnene

Ps! Fant nå ut hvordan man tagger flere[emoji14]

Hvordan tagger man flere?

Jeg elsker spekeskinke, så å steker den gjør at jeg kan kose meg med den salte smaken[emoji4]

Back
Topp