Hjelp jenter.... Hva burde jeg gjøre..

Lilly_84

Flørter med forumet
Har vært litt sliten i dag, så jeg la meg litt ned for å sove litt rundt 20:00 tiden. Våknet for en halvtime siden og gikk en tur på toalettet, tørket da en del friskt blod på papiret:( jeg ringte føden og de ba meg se ann om det ble noe mer. Har ikke smerter og kjenner noen dunk innimellom fra den lille. Men jeg har morkaka foran så alltid vært litt vanskelig å kjenne. Har ellers ikke blødd i svangerskapet, og er i dag 33+0.

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

kan du ikke ta en hvit en å si at det har kommet mer blod? hadde det vært meg ville jeg ha hatt en sjekk! umulig å roe seg og liksom gå å legge seg når noe sånt plutselig skjer? jeg hadde ikke klart det i hvert fall! er sikkert ikke noe farlig da! men allikevel liksom..

Hvis du er bekymret ville jeg tatt en tur for en sjekk! Ikke noe godt å gå sånn å bekymre seg og ikke vite, selv om det sikkert ikke er noe farlig :)

De mente at det kanskje kan komme av samleie i går, men da ville det vel kommet gammelt blod og ikke friskt blod et døgn etterpå mener nå jeg da. Men skal vente litt og ringe de tilbake..

Jeg hadde bare trappa opp og krevd å bli sjekka! Er jo ikke bra å gå å være bekymret heller!
Ikke drøy for lenge :)

Sniker fra oktober. Jeg hadde definitivt ringt og tatt en spansk en og sagt at det hadde kommet mer!!! Har du kynnere atpåtil?

Hvordan går det med deg?
Håper du har fått kommet på sjekk hvis du har vært bekymret.

Kan også fortelle deg at jeg har blødd innimellom hele svangerskapet. Noen ganger er det brunaktig, noen ganger blodfarget utflid og andre ganger friskt blod. Har vært en gang på ul hos jm pga dette men jeg og jm har konkludert med at jeg sikkert har soppinfeksjon som gjør livmorhalsen skjær og lett blødende fordi det blør utvilsomt ikke fra morkaka eller livmoren. Det har hun sjekket med ul par ganger.
Lille jenta i magen har det fint selv om jeg blør litt. Jeg finner ikke ut hvorfor det blør noen dager og ikke andre dager.
Men jeg skjønner veldig godt at du blir bekymret!!! Blod er ikke det man vil se i løpet av svangerskapet og man blir heller ikke vant til det selv om det kommer regelmessig.

Håper alt er bra med deg og den lille i magen ;)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Hei alle sammen. Tusen takk for all støtte. Ventet litt og så det Ann, har egen Doppler hjemme så sjekket etter hjerte lyd og den fant jeg lett. Drakk litt kaldt og hadde bevegelser fra den lille. Det kom ikke noe mer blod og smerter har jeg ikke. Så valgte å bare slappe av gjennom natten.
Våknet idag og ikke noe blod å se. Så er roligere nå. Men dukker det opp noe så trapper jeg nok opp på Ullevål uten å ringe..

Hei alle sammen. Tusen takk for all støtte. Ventet litt og så det Ann, har egen Doppler hjemme så sjekket etter hjerte lyd og den fant jeg lett. Drakk litt kaldt og hadde bevegelser fra den lille. Det kom ikke noe mer blod og smerter har jeg ikke. Så valgte å bare slappe av gjennom natten.
Våknet idag og ikke noe blod å se. Så er roligere nå. Men dukker det opp noe så trapper jeg nok opp på Ullevål uten å ringe..

Godt å høre at ting er bedre :) Og får håpe at det holder seg sånn fremover ;)

Back
Topp