Hjelp!!!! Jentenavn.....

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Herre hvor vanskelig det skulle være da ;) Har mange jeg synes er pene jentenavn, men vi sliter med å virkelig knytte oss til ett navn. Vi er heller ikke typen som kan vente til vi ser barnet med å gi det navn :p Så vær så snill å sleng ut noen forslag til meg ;) ;) ;)

Syns også jentenavn er vanskelig. Men noen forslag:

Thea
Sofia
Madeleine
Malene
Mia, Mie
Sara
Maja
Amanda
Camilla
Andrine
Annika, Anniken
Amalie

:-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Noen som synes Marielle er fint?? (Uttales med stum e). Det er sambo sitt forslag. Jeg liker Victoria.. ;)

Noen som synes Marielle er fint?? (Uttales med stum e). Det er sambo sitt forslag. Jeg liker Victoria.. ;)

Det er fint, men liker Victoria bedre :) det er kjempefint!

Uff vi sliter med det samme, vet ikke om vi blir enige!:/ jeg syns marielle er kjempefint!:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Veldig fint, men Victoria er hakket finere syns jeg :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Som jeg har nevnt i slike tråder før: Hva med oppkalling? Og hva med klassiske norske navn? Jeg vurderte bl.a. Elin om jeg fikk jente, navnet til en gammeltante av meg. Vurderte også Aase, Magna og Haldis/Valdis.

Som jeg har nevnt i slike tråder før: Hva med oppkalling? Og hva med klassiske norske navn? Jeg vurderte bl.a. Elin om jeg fikk jente, navnet til en gammeltante av meg. Vurderte også Aase, Magna og Haldis/Valdis.

Tja, ikke så veldig glad i oppkalling egentlig :p

Sliter med det samme, veldig vanskelig å bestemme seg for navn. Vi har ei jente som heter Madelen fra før så føler liksom det må passe sammen med hennes navn også :P Fryktelig vanskelig altså.. hehe

Back
Topp