hjelp...jeksler! noen fler som har fått det?

siljekr

Glad i forumet
nå har natalie fått 4 jeksler. hun har sovet en del urolig fordi det gjør vondt. noen av de andre barne som har fått det? noen forslag til å få pusset tennene så langt bak i munnen? [8|] kan liksom ikke si "gap opp!"

elias holder på med sin 3 jeksel nå, merker det går utover nattesøvnen ja[:(] men går sikkert snart over[:)]

ingen tips til hvordan å få pusset så langt bak, jeg bare pusser så langt han lar meg få lov og satser på at jeg treffer jekselen[:D]

ORIGINAL: Lica86

elias holder på med sin 3 jeksel nå, merker det går utover nattesøvnen ja[:(] men går sikkert snart over[:)]

ingen tips til hvordan å få pusset så langt bak, jeg bare pusser så langt han lar meg få lov og satser på at jeg treffer jekselen[:D]

det jeg også gjør[:D]

ORIGINAL: siljekr

ORIGINAL: Lica86

det jeg også gjør[:D]

her og...
Eivind hadde 4 jeksler før han var året...12 tenner...au

Emilie har akkurat fått eller 4. Samtidig! Merket det på humøret på dagtid og 2-3 netter da de brøt gjennom.

Back
Topp