HJELP..!!!! Jeg tror jeg mister :(

BEPNN

Andre møte med forumet
Vet det er andre som har hatt spontan abort her.. Er det noe man kan gjøre for å kanskje minske faren for det? Har lest på nett at man skal holde senga til evt blødningene gir seg?? 

Jeg er bare i begynnelsen av 20årene og har aldri vært gjennom noe av dette og legene vil ikke ta meg inn så her sitter jeg ganske redd og frustrert...

Jeg startet å blø i går natt, det var veldig mørkt.. men idag begynte det å bli litt mer "friskt" blod i det.. Så her sitter jeg med kramper i magen og en forferdelig følelse som ikke går vekk... 

Jeg mister den lille spiren uten å kunne gjøre noe..?!?! 

Når du er kommet så tidlig som du er, så er d dessverre ingenting man kan gjøre for deg, men føler du smertene er veldig intense kan du eventuelt ringe legevakten så kan de hjelpe deg med rådføring.
Man kan gjerne blø i svangerskapet uten at d nødvendigvis betyr at man mister, selv med smerter.
Men prøv å slappe av, (jeg har mistet endel ganger selv og vet d ikke er lett) men trøst deg med at hvis denne spiren forsvinner kan d være den ikke var liv laga.

Kan ta deg en paracet mot smertene, da slapper kroppen litt mer av, og gjerne legge litt varmeomslag der du kjenner de verste smertene.

Så vil jeg få sende deg en god klem<3

uff, så trist og ekkelt med blødninger!! hvordan går det? Blør du ennå?

Ja jeg blør ennå, men det har ikke startet sånn skikkelig.. 
Så er ganske ekkelt å bare gå å vente på at det skal skje :(

Hvordan går det med deg??

Med meg var det litt lyyyyyse rosa på papiret nå så jeg er livredd for å miste :( Har ikke noe smerter og er MEGA kvalm da.. Og trøtt.. Så sånn sett tror jeg ikke det er en SA på vei. Eller er det noen som vet om symptomene går over føøør en blør eller etter? 

Back
Topp